Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Op het muziekfestival dour in belgië heb ik voor de tweede maal getript. Het was niet zozeer visueel, eerder een complete mindfuck. De trip zelf is vrij goed verlopen. Het probleem is nu. Na 2 weken had ik ineens weer een mindfuck. Het leven lijkt niet meer echt en ik ben constant bang. Ik had hoofdpijn en dacht dat er iets aan de hand was. Ik ging naar de spoed maar ik blijk perfect in orde. Ik zie constant wazig, maar alles nog in detail (ik kan alles nog lezen enz. het licht dus niet aan mijn ogen). Het lijkt alsof ik het leven niet 100% meemaak. Dit duurt nu al een week en een half en ik wil echt dat dit stopt. Ik ben ten einde raad, wat moet ik doen. Ik dacht eerst dat dit mentaal aan mezelf lag. Ik heb intussen ook wat speed gesnoven omdat je je dan kiplekker en tiptop voelt en zelfs niet denkt aan slechte momenten. Maar de speed heeft enkel lichamelijk een effect op mij. Het lijkt nog steeds of ik er niet bij ben. Ik ben doodsbang en wil dat dit stopt! Heeft iemand al iets soortgelijks meegemaakt? mvg,"
"hmm dat zal moeilijk gaan. Ik heb beloofd vanavond naar een feestje te gaan dat duurt tot 12 uur smiddags. Onmogelijk als je begrijpt wat ik bedoel.."
"Wat raden jullie me dan aan om te doen?"
"@ wacky, dank je hier heb ik veel aan. Ik heb vanavond reeds afgebeld en ik ga je raad proberen op te volgen. Ik hou jullie in alle geval op de hoogte!"
"hmm, ik heb mijn belofte niet helemaal gehouden. Ben namelijk gisteren weggeweest en een shitload speed door m'n neus gejaagt. Had deze keer trouwens wel effect. Maar eens smiddags en de speed uitgewerkt, weer hetzelfde, reeds vertrouwde beeld. Ik maak er mij niet meer zo druk in dat ik alles anders zie, ervaar, besef. Ik maak alles mee in mijn ogen maar mijn hoofd, mijn gedachten en besef van he leven zitten nog steeds elders. Ik kan er nu al veel chiller over doen, maar momenten dat ik echt besef ten volle dat dit niet normaal is, kan mijn hart wel nog eens een bonk overslaan. Ik probeer er zo weinig mogelijk aan te denken, maar natuurlijk gaat dat niet. Want het is overal duidelijk merkbaar, ik hoop dat het binnekort stopt. Nu heb ik op het internet eens rondgekeken, en zou het wel eens kunnen dat ik een psychose heb: http://nl.wikipedia.org/wiki/Psychose . Want denken jullie hiervan? Ik weet wel zeker dat ik nu een tijdje van de drugs ga afblijven!!"
"ExceptionalInsight zei: drugsnoob zei: maar momenten dat ik echt besef ten volle dat dit niet normaal is Klik om te vergroten... Wat is er precies niet normaal? En definieer normaal daarbij. Klik om te vergroten... Het is moeilijk om dit uit te leggen normaal: hoe iedereen van jullie en ik vroeger de dingen ziet niet normaal: hoe 'wazig' ik de dingen ineens kan zien, hoe voller de kleuren ineens kunnen worden of hoe leger. Elke blik die ik werp op iets geeft een nieuw uniek beeld. Althans zo lijkt het."
"Update Het gevoel is er nog steeds. Na veel onderzoek denk ik te hebben gevonden wat ik heb nl. 'derealisatie'. " Derealisatie (afgekort als DR) is een bewuste ervaring waarin een persoon zijn vertrouwde omgeving als vreemd, niet vertrouwd of onecht ervaart. Deze ervaring wordt vaak beschreven als: leven in een film; in een glazen kooi, in een stolp of achter glas zitten; de hele buitenwereld komt raar of onwerkelijk over. " Ik heb geleerd dat dit allemaal te maken heeft met een angst als gevolg van drugs zoals cannabis, speed, xtc, lsd,... . Ik ben aan het proberen te stoppen met alles tot het allemaal een tijdje beter is. Enkel met cannabis heb ik het zeeer moeilijk, maar tot nu toe lukt het. Ik ga ook een afspraak maken met een psychiater. Naar het schijnt verhelpt antidepresiva gebruik gedurende een jaar (omdat je niet zou hervallen) de symptomen binnen 2 maand bij 70%. Ik hoop dat dit klopt. , drugsnoob"
"sky zei: Wat ik ff kwijt wou... Ik heb zojuist mijn eerste oogst binnen, en guess what... 250 gram! OMG dit is wel heel erg veel he. Maar ja, ik ben dan ook heel lief geweest voor de shroompjes Nu ben ik helemaal hooked. Ik ga me verder bekwamen als een professionele hobbykweker. Op naar de volgende flush. Klik om te vergroten... 250 gram"
"TheAgeOfMen zei: 3 paddestoelen zichtbaar dag 4 na soacking vlucht 2 Klik om te vergroten... Foto's !!"
"Sloebertje zei: Oké, het zit zo. Onlangs heb ik in mijn buurt een hennep-plantage ontdekt. Redelijk vreemd dat ik het nu nog maar zie, want de plantage staat gewoon langs de weg. Helaas denk ik wel dat de planten niet echt bedoeld zijn om er wiet uit te halen. De planten zijn op de meeste plaatsen al redelijk hoog ( + 2.5m ), maar toch verspreiden ze niet echt een geur. Nu is mijn vraag: zou het mogelijk zijn wanneer de planten in volle bloei zijn er toch enkele plukken van te halen, of zou deze hennep-plantage enkel voor kleren enzo bedoeld zijn? Op zich is het toch ook al vreemd dat het gewoon langs de weg staat en als het illigaal zou zijn de politie het al lang gezien zou moeten hebben. Klik om te vergroten... hmmm, en waar staan deze schoonheden ??"