Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Atropa zei: Lees dit topic eens door: viewtopic.php?f=21&t=22257&p=693576#p693576 Mijn ervaring met heroïne is, dat wanneer het effect je bevalt, je iets hebt leren kennen waar je daarna nog moeilijk buiten zult kunnen. Persoonlijk zoek ik iets heel anders in middelen dan wat heroïne geeft dus heb het inderdaad bij 3 keer kunnen laten. Wanneer je van één sigaret echt kunt genieten tijdens het uitgaan, en de rest van de nacht het weet vol te houden niets meer te roken kom je ergens in de buurt van de mogelijke cravings van heroïne. Wanneer je de effecten van alcohol, bepaalde medicijnen, nicotine, benzo's en andere downers kunt waarderen bevind je je in een grotere risico groep om na 1 x verslaafd te raken dan wanneer je bijvoorbeeld je heil hebt gevonden psychedelische middelen. Het enige middel waar ik zelf niet buiten kan is koffie. Dat geldt voor mij, maar het zou voor jou voor heroïne kunnen gelden. En dan is 1 x teveel. Je hebt nog niet veel ervaring met drugs. Er zijn zoveel betere middelen te krijgen dan heroine. En dan denk ik aan MDMA, LSD, DMT, paddo's of mescaline. Weet echt goed wat je doet! De roes van heroine vind ik niet super speciaal of lekker (het gevoel dat MDMA onsluit in je lichaam is vele malen lekkerder) en is eigenlijk enkel zeer geschikt om een leven van terminaal lijden (zowel lichamelijk als geestelijk) te ontdoen. Vandaar dat terminale kanker patiënten ook veel baat hebben bij morfine. Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie, ik snap precies wat jet bedoelt ik zoek naar iets waarvan ik me gewoon heerlijk kan voelen. Maar ik weet wel 100% zeker dat ik het maximaal 1x ga doen, wil gewoon de rush is voelen waar iedereen zo bang voor is, en als ik het lekker vind dan maximaal 1x per jaar. En tja er zijn inderdaad ook andere middelen, maar ik zoek een middel om thuis gewoon lekker tot rust te komen lekker chill op de bank/tv. Heb verder ook geen vrienden die drugs gebruiken dus paddo's enz word hem helemaal niet. Hero leek je muist lekker om een avondje alleen lekker achter de tv/pc een paar kleine snuifjes nemen. SPeed en coke kan je idd prima thuisproberen, maar dit vind ik niks aan in mijn eentje. MXE is wel onderweg hoop ik ( vertraging ) dat ga ik eerst proberen voor de hero."
"leveldesigner zei: ...... Klik om te vergroten... Hey heel erg bedankt voor de tips, de kwaliteit dope weet ik helaas ook niet, ben ook van plan om het miss eerst te laten testen. Ik haal het wel via een bekende vendor van agora ( Iedereen vind het goed spul aan de reacties te lezen ) dat moet iig beter zijn dan die troep wat je op straat krijgt in NL toch? Maar ik kan dus beter roken om niet misselijk te worden? want heb niet echt zin dat me ouders me horen kotsen snachts En dus niet met 10mg beginnen? ( dit werd me weer aangeraden door iemand anders ) Die zij je kan gerust de hele avond met 100mg doen voor de eerste keer. En jij zegt dat je met 0.5 makkelijk opmaakt in de avond? Als ik bijv de hero laat testen en hij blijkt 60/70% te zijn, is 0.5g dan niet veel te veel? Als ik het heb getest stuur ik de testresultaten wel naar jou op Bedankt alvast voor je reactie."
"En ik lees nu heel veel verschillende verhalen. Leveldesigner zegt 100mg wegsnuiven als eerste dosis. En op internet lees ik weer 15a25mg wegsnuiven is zat als eerste dosis. Gewoon met 15a25mg beginnen dus?"
"leipebaviaan zei: Ik haal het wel via een bekende vendor van agora ( Iedereen vind het goed spul aan de reacties te lezen ) dat moet iig beter zijn dan die troep wat je op straat krijgt in NL toch? Klik om te vergroten... Wat bedoel je hier precies mee? Haal je bruin bij een vendor? Ik neem aan dat ze geen echte heroine verkopen, maar een research chemical hiervan? Wanneer ben je van plan het te gaan gebruiken? Klik om te vergroten... Zoals leveldesigner zegt op het TOR netwerk kan je alle drugs bestellen die je wilt... Hoe en wat moet je zelf ff uitzoeken.. Google reddit silkroad staat een handleiding..."
"Hey sorry van de late reactie. Het was opzich wel chill maar had er eerlijk gezegd veel meer van verwacht. Heb het 3x gebruikt ongeveer 80mg per avond. Nu is het voorlopig ff klaar met opiaten."
"Missyy23 zei: Dit is totaal niet betuttelend bedoeld ofzo, doe je ding, en wat goed voelt verder, wie ben ik om te (be/ver) oordelen verder, maar ik snap zó niet dat je hero wou proberen ben opgegroeid in de Domstad, en had het 'geluk' dat ik toen ik klein was en in de binnenstad liep, er behoorlijk wat junks ronddwaalden daar,en hun uiterlijk ( en ook de verhalen over hoe snel je er aan verslaafd bent) heeft mij er echt van weerhouden om het ooit te willen proberen. Hoop dat ie verder gewoon lekker met je gaat, en dat het een (of 3) malig dingetje was Klik om te vergroten... Bedankt komt goed hoor Zoals ik al zij ben ik fan van opiaten en hero is het *beste* opiaat. Vandaar dat ik het toch ff wou proberen. Een groter probleem van mij is wiet ( dagelijkse smoker ) Wiet blijft voor mij ook altijd op nr 1 staan. Had verwacht dat na het hero gebruik de hero op nr 1 kwam maar het effect was minder dan ik had verwacht zoals ik al zij."
"Stimulerend: -Cocaine -Xtc ( mislukt had te weinig genomen ) Verdovend: -Tramadol -Alcohol -Wiet/Hasj To do: -LSD -Kratom -Heroine -Opium ( uit een echte opium pijp roken ) -Etizolam -Flubrozepam -Mxe/ketamine Voor de rest weet ik het nog niet."
"Stimulerend: -Cocaine -Xtc ( mislukt had te weinig genomen ) Verdovend: -Heroine -Tramadol -Alcohol -Wiet/Hasj -Etizolam Dissociatief: -Mxe"
"Succes!"
"Hey wil graag 1x hero proberen. Setting:Thuis Setting: in mijn eentje thuis (ouders slapen) Hoe? Snuiven/roken ( ik prefereer snuiven ) Heb dus een halve gram besteld om maar is een keer te proberen wat het is. Zoals de meeste al weten heb ik alleen ervaring met etizolam,wiet,tramadol. Tramadol beviel me best goed en dat heeft me ook besloten om de roes van hero is te gaan voelen. Ik ga een weegschaal aanschaffen die tot 0.001 gram afweegt. Ik zat er zelf aan te denken om 100mg apart te leggen als MAX voor de avond. En dan rustig lijntjes nemen van 10mg per keer. ( minimaal half uur wachten voord de volgende lijn ) Is dit een beetje slim bedacht of is 100mg teveel over een hele avond? Bedankt alvast voor de tips ( wil niet schuimbekkend op de grond eindigen )"