Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"als ik keta heb gesnoven voel ik wel altijd minder pijn, heb alleen geen ervaring met spuiten."
"shag is een kernbom op je keel. Beter gewoon een sigaret of nog beter light, dan proef je de wiet meteen een stuk beter"
"mooi report De Sjeik zei: En dat lege lachgaspatroon ook echt, hoe typisch :P Klik om te vergroten... we hebben echt belachelijk lang naar dat patroon zitten kijken"
"heb je je bord trouwens nog? dat is wel een leuk aandenken.."
"Angramar Temenos zei: dropkick_tamas zei: heb je je bord trouwens nog? dat is wel een leuk aandenken.. Klik om te vergroten... Die ben ik kwijt geraakt in de trein vind ik echt jammer.. Ik was echt zo gaar en was hem in de trein vergeten. Klik om te vergroten... hmm. Ja zeker jammer, ik weet nog dat je zwaar geobsedeerd naar dat bord zat te kijken :P"
"Btw, als ik MDMA heb snuif ik het niet maar doe ik het in een capsule."
"dnb & dubstep"
"wobble zei: Serenity zei: Waarschijnlijk ga ik daar werken, dus ik ben er én ga ook nog eens geld verdienen. Klik om te vergroten... hoe werkt dat precies ? werk je dan 1 dag en heb je daarna gratis entree of moet je gewoon iedere dag werken :P Klik om te vergroten... Niet echt een aanrader, vorig jaar ging er iemand werken die ik ken en die heeft geloof ik maar 60 euro gekregen voor 3 dagen werken + alleen naar Sex pistols geweest en dat was echt bagger. Ik ben er zelf dit jaar uiteraard weer bij..."
"OP is de shit"
"Ja, je bent pas de zoveelste die dit meld."