Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi guys! Zaterdag op valhalla heb ik voor de eerste keer XTC geprobeerd. Toch was het niet helemaal wat ik ervan verwachtte. Van veel vrienden geweldige verhalen gehoord. Liefdesgevoelens, fascinerende lichten, de hele avond dansen en vooral puur genieten. Dat wilde ik ook wel eens meemaken en heb toen via een vriend van me rode supermans geregeld. Ik was er, ja beetje stom, wel gewoon vanuit gegaan dat ze wel okay waren omdat hij ze zelf ook altijd gebruikt. Aangekomen op het feestje heeft een vriend een kwartje voor me afgebroken. Geslikt, en in paniek kwam een vriendinnetje op me af dat ik een halfje op had, wist ik veel.. Dextro's erin geknald omdat ik bang was dat het mis zou gaan. Na een uur voelde ik niets.. Na anderhalf uur ook niet.. Vriendinnen kwijt, kwartier gezocht toen ik op een gegeven moment een spacebril opkreeg van een gast die ik tegen kwam. " Jij gaat wel lekker he", zei ik tegen hem. Had hem uitgelegd dat ik niets voelde en hij wilde wel een pil delen. Dat vond ik eigenlijk een beetje te veel van het goede dus heb ik een kwartje gele mario bullet van hem afgebeten. Vriendinnen weer gezocht en na een half uurtje kickte hij in. Had mijn kaken niet meer onder controle, enooorme doppen, praatte voor mijn gevoel moeilijk snel en kon niet stoppen met bewegen. Had het gevoel alsof ik niet stil kon staan en alsof het feestje net pas begonnen was, terwijl het alweer tegen 6 uur aanliep. Voelde me best chill, maar had geen liefdes gevoelens, geen heftige emoties bij de lichten en knuffelen met mensen of over mijn hoofd gekieteld worden deed me totaal niets. Mijn kaak en ik gingen als een tierelier maar ik had er toch iets meer van verwacht. Nu hoorde ik van andere vrienden die dezelfde pillen hadden dat het niet zulk goed spul was en dat ze ook niet zo lekker gegaan waren. Ik ben altijd een beetje een sukkel wat dit soort dingen betreft, had me natuurlijk wel ingelezen van te voren maar op het moment zelf weet ik dan niet zo goed wat ik er nou allemaal mee aanmoet, haha. Als iemand dit leest en misschien een idee heeft waarom het allemaal niet zo lekker ging hoor ik het graag. Zou het graag toch een keer optimaal willen ervaren, lijkt me zo heerlijk!"
"Haha suf vraagje misschien, maar hoe zit het met tolerantie? Van de zomer heb ik voor m'n gevoel best wat gebruikt. (30 mei, 8 juni, 26 juli, 30 augustus, 16 oktober). De laatste keren ging ik nog steeds lekker, maar misschien toch niet optÃmaal (dat heb ik bij mijn eerste keren ook gehad, dus het zouden net zo goed de omstandigheden geweest kunnen zijn). Misschien komt het omdat ik zo onderhand wel weet wat ik kan verwachten, maar ik ben vaak ook bang dat ik al tolerantie aan het opbouwen ben. Is dat ook al zo snel het geval als je er elke keer 6 á 7 weken tussen laat? Of kun je dat je wat minder lekker gaat wijten aan het feit dat je serotonine gewoon nog niet helemaal op pijl is? 20 december is valhalla en ik zou graag weer gebruiken (zit dan op 9 weken), is dat dan de moeite waard of zeggen jullie hoooo, beter niet doen, niet de moeite waard.Â"
"Bijzonder voordehand liggende titel, sorry! Ik heb 21 december voor het eerst gebruikt, heb toen een kwartje genomen en voelde daar niets van en door kwijtgeraakte pillen heb ik na (ik weet niet meer precies..) ongeveer 1,5 uur pas weer een kwartje bijgepakt. Sloeg vreemd aan, had totaal geen euforisch gevoel, alleen heel veel energie. Nu vraag ik me af hoe het zit met mijn voorraad seratonine. Heb ik die nou "uitgeput" maar daar gewoon niets van gevoeld? Is het wel allemaal "opgegaan" die avond? haha. Ik wil namelijk de 7e van februari weer gebruiken, maar aangezien er maar 1,5e maand tussen dit gebruik en het eerste zat ben ik toch best bang dat die ervaring misschien niet optimaal is, ofzoiets. Iemand die hier verstand van heeft? Mensen uit mijn omgeving hebben allemaal een ander idee van hoe het nu eigenlijk zit, dus daar heb ik helemaal niets aan, haha."
"Hi! Gisteren voor de 2e keer X gebruikt. Begonnen met een kwartje, voelde niets.. Toen nog een kwartje gepakt, Voelde ik óók niets van. (er zat ongeveer 1,5 uur tussen beide keren). De vorige x (2 maanden terug)had ik dit ook. Ik voelde er na 2 kwartjes amper iets van. Toen heb ik niets meer bij gepakt. Dit keer wel, een halfje. Ik voelde me heerlijk, maar zo fantastisch als iedereen het noemt vond ik het ook weer niet. Ik kwam niet in een space terecht.. Dan vraag ik me af, waar ligt het nou aan.. Iiemand vertelde me dat je door met "meer" te beginnen een veel beter effect krijgt dan wanneer je met kwartjes gaat. Nu vertelden die vriendinnen dat ze opkwartjes heerlijk gingen, ik was ervan uit gegaan dat dit voor mij ook wel zou gelden, maar nu realiseer ik me dat lengte ook wel een rol zou kunnen spelen, ben toch zo'n 25cm langer. Is dit zo? Wat ik me ook afvraag is wat die kwartjes waarmee begon nu precies voor me gedaan hebben. Hebben die wel die seratonine gestimuleerd maar heb ik dat niet gevoeld, of had ik gewoon te weinig van de xtc in m'n lichaam om het te laten "werken" zegmaar? Later sloeg dat halfje dus wel in, hebben die kwartjes daar nog mee te maken gehad? Iedereen zegt altijd "je eerste keer xtc is het beste", maar mijn eerste keer stelde me teleur en de 2e keer eigenlijk ook.. Ga ik het nog een keertje zo fantastisch ervaren of heb ik het eigenlijk een beetje verpest voor mezelf?"
"Het waren trouwens goed geteste pillen!"
"Re: Heb ik mijn seratonine voorraad uitgeput? Deamon zei: Heb je een pil laten testen? Grote kans dat er iets anders in zat dan MDMA. Na 1,5 uur bij doseren is niet ongewoon, dus daar ligt het niet aan. Klik om te vergroten... Nee, dat is het stomme! Ik was er vergeten bij te zeggen dat toen ik bijdoseerde ik een kwartje van een andere pil had. De eerste keer rode supermans en daarna gele Marino bullets."
"Fool zei: En op hoeveel milligram MDMA waren deze pillen dan getest, zonder dat gegeven kunnen we alleen maar speculeren? De lengte maakt trouwens niet veel uit, maar is vaak in verhouding met het gewicht van een persoon. Het gewicht maakt wel degelijk uit voor het effect. Hoeveel weeg je ongeveer? Gebruik je medicatie (SSRI's en dergelijke remmen het effect)? Klik om te vergroten... Nee, dat niet! Op 220 mg."
"Re: Heb ik mijn seratonine voorraad uitgeput? x-to-the-max zei: Los van wat hierboven gezegd is, ik denk dat je op 7 februari prima kunt nemen. ZZeker als je hiervoor maar 1 keer eerder hebt genomen. anderhalve maand is dan genoeg. Bovendien is twee maanden een indicatie. Sommigen hebben aan 1 genoeg, bij anderen duurt het misschien wel 6 maanden voordat je serotonine volledig weer op peil is. De meeste mensen hebben aan twee maanden genoeg als ze vaker gebruiken. Maar as always, gebruik verantwoordelijk. Ow en puur uit interesse, waar ga je heen op 7 feb? Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie, duidelijk! Ik ga naar chateau techno, in zaandam!"
"Sinds mijn eerste XTC trip niet echt denderend was aangezien ik geen MDMA feeling had, alleen trillende kaken enorme doppen en eng veel energie (ik had een kwartje rode supermans op en na anderhalf uur een kwartje gele mario bullet) kreeg ik van iedereen om me heen tips over hoe het nou eigenlijk allemaal wél moest. Nu hoor ik van 6 verschillende mensen 8 verschillende dingen, dus ik dacht ik zet wat quotes hier neer, misschien dat jullie mij kunnen vertellen wat wel en wat niet klopt! - "Je kan beter beginnen met een halfje in plaats van een kwartje, je begin dosis is waar je het lekkerst op gaat en daarna wordt het niet beter". -"In alle pillen zit speed en MDMA" -"In sommige pillen zit alleen MDMA" -"Je moet androids hebben want daar zit alleen mdma in, dan ga je lekkerder". -"Je moet androids hebben want daar zit ook speed in, die verhouding is 80/20, veel chiller omdat je ook energie krijgt". -"Als je eerst speed gebruikt en daarna pas mdma voel je veel minder van die mdma omdat die speed sterker is". -"Je moet van te voren wat drinken (alcohol) dan heb je een veel chillere space". Thanks alvast!"