Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeb ik te vaak gebruikt?

Heb ik te vaak gebruikt?

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
d
donenzoneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha suf vraagje misschien, maar hoe zit het met tolerantie? Van de zomer heb ik voor m'n gevoel best wat gebruikt.­ (30 mei, 8 juni, 26 juli, 30 augustus, 16 oktober).­ De laatste keren ging ik nog steeds lekker, maar misschien toch niet optímaal (dat heb ik bij mijn eerste keren ook gehad, dus het zouden net zo goed de omstandigheden geweest kunnen zijn).­
Misschien komt het omdat ik zo onderhand wel weet wat ik kan verwachten, maar ik ben vaak ook bang dat ik al tolerantie aan het opbouwen ben.­

Is dat ook al zo snel het geval als je er elke keer 6 á 7 weken tussen laat? Of kun je dat je wat minder lekker gaat wijten aan het feit dat je serotonine gewoon nog niet helemaal op pijl is? 20 december is valhalla en ik zou graag weer gebruiken (zit dan op 9 weken), is dat dan de moeite waard of zeggen jullie hoooo, beter niet doen, niet de moeite waard.­
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Om langere tijd veilig gebruik te kunnen maken van XTC zonder extra hersenschade op te lopen wordt er aangeraden om 3 maanden tussen elk 'normaal' gebruik te laten! Dit is dus zeker veel te vaak en zal hoogstwaarschijnlijk resulteren in een verminderd effect en mogelijk mentale/cognitieve problemen.

Het klinkt niet leuk, maar ik raad je zelfs aan om nu langer dan 3 maanden te wachten, aangezien er hiervoor steeds korter tussen heeft gezeten, ter compensatie.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja ik bedoel 1 en een half he :-P. maar van men eerste half is het meestal wel net erop of eronder, drop ik de tweede helft komt het allemaal goed :-P
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#4
heel simpel zou idd 3maanden regel toepassen. Vergeet niet met xtc eenmaal je te veel gebruikt hebt komt het magische nooit meer terug, hoelang je ook wacht
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
lsdlicious zei:
heel simpel zou idd 3maanden regel toepassen. Vergeet niet met xtc eenmaal je te veel gebruikt hebt komt het magische nooit meer terug, hoelang je ook wacht
Klik om te vergroten...

bwaaa niet overdrijven he, Van de pauze ok maar als je lang genoeg wacht heb je echt weer dat magisch gevoel, Ik ben 5jaar gestopt na een stomme rushperiode van meer en meer tot ik op een avond van 850/900mg kwam. Ongelofelijk dom maar daar hoeft niemand mij op te wijzen, ik was jong en impulsief. 5jaar clean van de X, eerste keer terug 400mg gedropt als een halve gek, het gevoel was er zeker en vast terug maar te hard. Terug maar een jaar pauze genomen. Intussen veel ingelezen en leren doseren. Men eerste drop een pil half van rond de 180mg. Dat magisch gevoel was er en ik ging lekker :)
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#6
heb je meer geluk als mij als ik een pilletje drop van 150 heb ik gewoon de rush maar het echte love gevoel is bij mij nooit meer terug gekomen. maar kan ook van persoon tot persoon afhangen natuurlijk.
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#7
aah sorry had verstaan een half :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."