Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe zit dat met je seratonine?

Hoe zit dat met je seratonine?

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
d
donenzoneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi!
Gisteren voor de 2e keer X gebruikt. Begonnen met een kwartje, voelde niets.. Toen nog een kwartje gepakt, Voelde ik óók niets van. (er zat ongeveer 1,5 uur tussen beide keren). De vorige x (2 maanden terug)had ik dit ook. Ik voelde er na 2 kwartjes amper iets van. Toen heb ik niets meer bij gepakt. Dit keer wel, een halfje. Ik voelde me heerlijk, maar zo fantastisch als iedereen het noemt vond ik het ook weer niet. Ik kwam niet in een space terecht.. Dan vraag ik me af, waar ligt het nou aan..

Iiemand vertelde me dat je door met "meer" te beginnen een veel beter effect krijgt dan wanneer je met kwartjes gaat. Nu vertelden die vriendinnen dat ze opkwartjes heerlijk gingen, ik was ervan uit gegaan dat dit voor mij ook wel zou gelden, maar nu realiseer ik me dat lengte ook wel een rol zou kunnen spelen, ben toch zo'n 25cm langer. Is dit zo?

Wat ik me ook afvraag is wat die kwartjes waarmee begon nu precies voor me gedaan hebben. Hebben die wel die seratonine gestimuleerd maar heb ik dat niet gevoeld, of had ik gewoon te weinig van de xtc in m'n lichaam om het te laten "werken" zegmaar? Later sloeg dat halfje dus wel in, hebben die kwartjes daar nog mee te maken gehad?

Iedereen zegt altijd "je eerste keer xtc is het beste", maar mijn eerste keer stelde me teleur en de 2e keer eigenlijk ook.. Ga ik het nog een keertje zo fantastisch ervaren of heb ik het eigenlijk een beetje verpest voor mezelf?
d
donenzoneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het waren trouwens goed geteste pillen!
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
En op hoeveel milligram MDMA waren deze pillen dan getest, zonder dat gegeven kunnen we alleen maar speculeren?

De lengte maakt trouwens niet veel uit, maar is vaak in verhouding met het gewicht van een persoon. Het gewicht maakt wel degelijk uit voor het effect. Hoeveel weeg je ongeveer?

Gebruik je medicatie (SSRI's en dergelijke remmen het effect)?
d
donenzoneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fool zei:
En op hoeveel milligram MDMA waren deze pillen dan getest, zonder dat gegeven kunnen we alleen maar speculeren?

De lengte maakt trouwens niet veel uit, maar is vaak in verhouding met het gewicht van een persoon. Het gewicht maakt wel degelijk uit voor het effect. Hoeveel weeg je ongeveer?

Gebruik je medicatie (SSRI's en dergelijke remmen het effect)?
Klik om te vergroten...

Nee, dat niet! Op 220 mg.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat ik zelf altijd prettig vind is om met 1.5mg/kg lichaamsgewicht te beginnen en om dan na anderhalf uur daar 1/3e van bij te slikken, dus 0.5mg/kilo lichaamsgewicht om het effect wat te verlengen. Zo ga ik persoonlijk niet te hard en slaat hij niet 'echt' in als een bom. Maar natuurlijk verschilt ieder lichaam en zul je daar ook zelf deels achter moeten komen. Dit is in ieder geval een redelijke indicatie. Zo houd je je ook nog onder de grens van 2mg/kilo lichaamsgewicht die mannen maximaal kunnen gebruiken met een 'beperkt' risico.
V
Vlindertje91Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Als jij 25 cm langer bent dan je vriendinnen is de kans best aanwezig dat je ook een kilo of 10 zwaarder bent dan hun! Niet zo gek dan dat jij op een zelfde dosis veel minder effect hebt. Pas je dosis eens aan op je lichaamsgewicht zoals hierboven verteld wordt, dan gaat het vast beter!
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hierboven wordt alles al verteld, heb ik weinig aan toe te voegen. Ik moet wel zeggen dat je, als je 220mg niet veel voelde, de drug misschien niet voor jou is. Hou je wel goede pauzes tussen gebruik(2 a 3 maanden)? Misschien heb je er te hoge verwachtingen van, en is hetgeen wat je bereikt heb(wat geen 'space' was) wel gewoon het effect wat XTC op je heeft. Ga de volgende keer niet teveel nemen omdat je gefrustreerd raakt, daar word je alleen maar vaag en onrustig van. Hou het bij de maximaal 2mg per kg lichaamsgewicht.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."