Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"tom zei: Bewild zei: Is het mogenlijk om de thc uit de weed te extractheren en dan zo thckristallen over the houden??. Ik heb zo gedacht dat het wel mogenlijk moet zijn gewoon de weed goed te laten trekken in zo puur mogenlijke alcohol en deze alcohol nadien te laten verdampen en als residu dan thc over te houden, of ben ik nu gewoon helemaal verkeerd en heb ik vanalles over het hoofd gezien? In ieder geval bedankt. Klik om te vergroten... bij mij in de buurt in de shop kun je "skuff" krijgen, ik heb me laten vertellen dat dat pure thc is. Ziet er net zo uit als hash, alleen smaakt heel anders. Is ook duurder Klik om te vergroten... buiten dat wat jij bedoeld ziet groen en niet bruin :d want heb dat ook al gedaan diene skuff en is niet zo denderend hoor..."
"rocka zei: Ik even een vraag: Ik heb dus echt totaal geen verstand van het kweken enzo van wiet. Maar ik heb een wietblaadje gewoon erg droog gewoon zo een: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Kan ik hier nog iets mee? of is dit te weinig ofso? geen idee hoe oud het is... al een paar weken van de plant geplukt. zal wel erg bagger zijn Maar je weet maar nooit... Iemand een idee of je het nog kan smoken ? Sorry voor deze domme vraag maar heb er echt totaal geen verstand van Klik om te vergroten... het is niet het blad dat je smoort he maar de vrucht ervan!! lol :d"
"buzzy zei: Waarschijnlijk heeft hij dat blaadje ook al 3 weken bewaard voor een speciaal moment om het op te roken Klik om te vergroten... hahahahahaha ja wie weet :d hahaha majah uit je fouten leer je eh :d"
"al iemand ervaring mee met de magic bud seeds?? want heb deze besteld dus zulle we eens zien wat ze geven eh"
"slakken zijn het. gewoon even blauwe korrels bijdoen voor de slakken en het is opgelost."
"mattskovic zei: ik heb zaterdag 3 van deze zaaden gekregen van een vriend. heb er ook al veel over opgezocht en zo en ik weet dat een lichtcyclus ( groei- en bloeifase) niet nodig is voor deze plant dus ik vroeg me af zou ik deze nu nog zou kunnen laten uitgroeien tot een gezonde en viriele plant ? Klik om te vergroten... ja dat kan maar je opbrengt gaat niet zo hoog zijn... en ja een lowryder word bekend voor op de vensterbank te zetten eh... daar hoef je niets voor nodig. als ik je iets mag aanraden: gebruik early pearl... grtz"
"heb veel te laat plantjes gezaaid gehad, had ze eerst buiten gezaaid en erna terug naar binnen overgepot... maar ze zien er niet echt uit, ik denk dat dat is omdat de dagen al korter begonnen met worden dat ze direct in bloei zijn gaan schieten. denk niet dat ik er veel zal kunnen afhalen. kan iemand me nog zeggen hoe ik deze plant kan redden?? want het is nodig. dank u!!! { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Dissonant zei: <-- Is dat je plantje? Zilverpapier slorpt veel licht op. En al helemaal als het zo gekreukt is. Je moet zwart-witfolie gebruiken. Klik om te vergroten... ja inderdaad voorwat misschien?"
"iemand bezig met een binnenteeltje??? gelieve een verslagje te maken. mijn plant is nog maar 10 cm hoog dus ga ik daar nog één weekje mee wachten maar het was gewoon al voor is te zien hoe jullie een verslagje maken dat ik beetje zie wat jullie er allemaal inzetten. thx en see yaa!!!"
"Reverze, België’s grootste en bekendste spektakel-event van de hardere stijlen, zal zaterdag 23 februari weer grenzen verleggen en de massa meenemen in een reis naar een onbekende wereld, vreemde culturen en een unieke sfeer die je maar 1 keer per jaar kan meemaken… Nu zaterdag 3 november gaat de voorverkoop van start via de bekende vvk-punten. Bass Events is er van overtuigd dat de kaartenverkoop dit jaar weer zéér hard zal gaan en de tickets ver voor aanvang zullen uitverkocht zijn zoals de vorige edities. Reverze breidt dit jaar ook gevoelig uit met de nagelnieuwe Lotto Arena die voor het eerst voor een dance-event in gebruik zal genomen worden. Ook het luxe Hospitallity Center zal weer gebruikt worden, dit jaar voor een speciale VIP-area waar de namen voor de toekomst zichzelf gaan bewijzen. Naast het verhaal en thema dat zich in de aanloop van het feest verder zal onthullen, zullen de bezoekers alvast muzikaal verwend worden en wellicht voor soms hartverscheurende keuzes gesteld worden voor welke zaal of dj te kiezen. Wie er allemaal bij zal zijn maken we nu alvast bekend, de zaalindeling en timetable blijft nog geheim… TICKETS 35,50 Euro ex fee Tickets kosten 35.5€ ex fee, incl. gratis openbaar vervoer van De Lijn in Antwerpen. (tram, metro, bus). Je kan dus gebruik maken van de P+R parkings en met gratis openbaar vervoer tot aan de ingang van het Sportpaleis reizen. VIP TICKETS 250 Euro ex fee / 4 personen De prijs voor een VIP-ticket is 250 Euro ex fee. Dit ticket is geldig voor 4 personen. Inbegrepen in het ticket : *Aparte VIP-ingang *VIP-parking naast de VIP-ingang *Gratis vestiare *Eén fles champagne *Food buffet (warm & koud) *Eén leuk gadget *Exclusieve toegang tot de VIP-area in het Hospitally Center Met dit ticket kan je geen gebruik maken van het gratis openbaar vervoer van DE LIJN in de regio Antwerpen. De bezoekers moeten zich met 4 aanmelden aan de VIP-ingang. In het VIP-ticket is één parkingplaats voorzien bij het tonen van het ticket aan de VIP-parking. PRESALE OUTLETS : BELGIUM Tele Ticket Service www.teleticketservice.com Tel. 070/345 345 Free Record Shop www.frs.be Toff! Music Turnhout www.toffmusic.com NETHERLANDS Ticketbox www.ticketbox.nl Tele Ticket Service www.teleticketservice.com Tel. 0900/45.000.45 FRANCE Tele Ticket Service www.teleticketservice.com Tel. +32-34-0000-34 Records Mania www.rmania.com Rythme Import Lille / Valencienne ALL OTHER COUNTRIES Tele Ticket Service www.teleticketservice.com Tel. +32-34-0000-34 BELANGRIJKE OPMERKING! Mensen die hun kaart via Ticketbox kopen dienen de ingang van de Lotto Arena te gebruiken. Dit is het gebouw naast het Sportpaleis. Dit om het comfort bij het binnenkomen te optimaliseren. Uiteraard zullen hier ook Lockers worden voorzien en heeft deze ingang een directe verbinding met het Sportpaleis zelf. PRIVATE BUSREIZEN Voor organisatoren van een private busreis naar Reverze, hebben we weer een leuk pakket. Ben je van plan om een bus te organiseren voor minstens 35 personen, aarzel niet om ons te contacteren voor de speciale voorwaarden : [email protected] More info : www.bassevents.be"