Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbinnenkweek

binnenkweek

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Omdat je achterlijk bezig bent.
d
djpopolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dissonant zei:
<--

Is dat je plantje?

Zilverpapier slorpt veel licht op. En al helemaal als het zo gekreukt is. Je moet zwart-witfolie gebruiken.
Klik om te vergroten...
ja inderdaad voorwat misschien?
d
djpopolLid
01-01-2024, 00:00
#3
iemand bezig met een binnenteeltje???

gelieve een verslagje te maken.
mijn plant is nog maar 10 cm hoog dus ga ik daar nog één weekje mee wachten maar het was gewoon al voor is te zien hoe jullie een verslagje maken dat ik beetje zie wat jullie er allemaal inzetten.

thx en see yaa!!!
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#4
<--

Is dat je plantje?

Zilverpapier slorpt veel licht op. En al helemaal als het zo gekreukt is. Je moet zwart-witfolie gebruiken.
d
djpopolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dissonant zei:
Omdat je achterlijk bezig bent.
Klik om te vergroten...
uitleg waarom??
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dissonant zei:
Zilverpapier slorpt veel licht op. En al helemaal als het zo gekreukt is. Je moet zwart-witfolie gebruiken.
Klik om te vergroten...
m
maare dusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hij is wel schattig :grin:
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#8
djpopol zei:
iemand bezig met een binnenteeltje???

gelieve een verslagje te maken.
mijn plant is nog maar 10 cm hoog dus ga ik daar nog één weekje mee wachten maar het was gewoon al voor is te zien hoe jullie een verslagje maken dat ik beetje zie wat jullie er allemaal inzetten.

thx en see yaa!!!
Klik om te vergroten...


HahahahahahahahahahahahahahahahahahLOOOOOOOL! wat is het toch fijn om een puber te zijn....
maar goed, uitgelachen, wat is je vraag nu, en waarom een verslagje? op t net zijn honderden bronnen te vinden met foto's, dagboeken en al.... en die foto van je is echt dolkomisch! :mrgreen:
d
djpopolLid
01-01-2024, 00:00
#9
pepito zei:
djpopol zei:
iemand bezig met een binnenteeltje???

gelieve een verslagje te maken.
mijn plant is nog maar 10 cm hoog dus ga ik daar nog één weekje mee wachten maar het was gewoon al voor is te zien hoe jullie een verslagje maken dat ik beetje zie wat jullie er allemaal inzetten.

thx en see yaa!!!
Klik om te vergroten...


HahahahahahahahahahahahahahahahahahLOOOOOOOL! wat is het toch fijn om een puber te zijn....
maar goed, uitgelachen, wat is je vraag nu, en waarom een verslagje? op t net zijn honderden bronnen te vinden met foto's, dagboeken en al.... en die foto van je is echt dolkomisch! :mrgreen:
Klik om te vergroten...
:hearteyes:
A
Albert HofmannLid
01-01-2024, 00:00
#10
:grin: die naam... oh wacht effe.. popol! Die "ervaren kweker" van Wietforum :mrgreen:

Ben je nou al gebanned van wietforum?
d
djpopolLid
01-01-2024, 00:00
#11
Albert Hofmann zei:
:grin: die naam... oh wacht effe.. popol! Die "ervaren kweker" van Wietforum :mrgreen:

Ben je nou al gebanned van wietforum?
Klik om te vergroten...
ja ben gebannen maar is niets, want dare zaten toch nog ergeren noobs dan mij. dus een groot verlies heb ik niet gedaan hoor. heb men bronnen gevonden nu waar ze de mensen niet uitlachen enzo :)

LOL :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."