#1
Omdat je achterlijk bezig bent.
ja inderdaad voorwat misschien?Dissonant zei:<--
Is dat je plantje?
Zilverpapier slorpt veel licht op. En al helemaal als het zo gekreukt is. Je moet zwart-witfolie gebruiken.
uitleg waarom??Dissonant zei:Omdat je achterlijk bezig bent.
Dissonant zei:Zilverpapier slorpt veel licht op. En al helemaal als het zo gekreukt is. Je moet zwart-witfolie gebruiken.
djpopol zei:iemand bezig met een binnenteeltje???
gelieve een verslagje te maken.
mijn plant is nog maar 10 cm hoog dus ga ik daar nog één weekje mee wachten maar het was gewoon al voor is te zien hoe jullie een verslagje maken dat ik beetje zie wat jullie er allemaal inzetten.
thx en see yaa!!!

pepito zei:djpopol zei:iemand bezig met een binnenteeltje???
gelieve een verslagje te maken.
mijn plant is nog maar 10 cm hoog dus ga ik daar nog één weekje mee wachten maar het was gewoon al voor is te zien hoe jullie een verslagje maken dat ik beetje zie wat jullie er allemaal inzetten.
thx en see yaa!!!
HahahahahahahahahahahahahahahahahahLOOOOOOOL! wat is het toch fijn om een puber te zijn....
maar goed, uitgelachen, wat is je vraag nu, en waarom een verslagje? op t net zijn honderden bronnen te vinden met foto's, dagboeken en al.... en die foto van je is echt dolkomisch!![]()
ja ben gebannen maar is niets, want dare zaten toch nog ergeren noobs dan mij. dus een groot verlies heb ik niet gedaan hoor. heb men bronnen gevonden nu waar ze de mensen niet uitlachen enzoAlbert Hofmann zei:die naam... oh wacht effe.. popol! Die "ervaren kweker" van Wietforum
![]()
Ben je nou al gebanned van wietforum?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."