#1
Goededag,
Ik heb wel eens gelezen en gehoord dat er sessies worden gehoudem, zowel in groepsverband als koppel waarbij je met je partner "op reis" gaat onder het genot van mdma.
Hier kom je smiddags aan waarbij je wordt voorzien van avondeten, savonds het avontuur beleefd en daar ook blijft slapen.
Heeft iemand daar ervaring mee?
Of hier wat informatie over? (Mag ook via pm)
Wij zouden dit graag eens mee willen maken samen.
Groetjes,
Raymond
Ik heb wel eens gelezen en gehoord dat er sessies worden gehoudem, zowel in groepsverband als koppel waarbij je met je partner "op reis" gaat onder het genot van mdma.
Hier kom je smiddags aan waarbij je wordt voorzien van avondeten, savonds het avontuur beleefd en daar ook blijft slapen.
Heeft iemand daar ervaring mee?
Of hier wat informatie over? (Mag ook via pm)
Wij zouden dit graag eens mee willen maken samen.
Groetjes,
Raymond