#1
Haha, zal ik zeker doen! ![:grin:]()
Dankjeboenkeng zei:Goed bezig, ik hoop dat je het ook echt volhoud en dat je niet de fout ingaat onder het genot van alcohol. Dat is namelijk een vaak voorgekomen fout![]()
inderdaad!boenkeng zei:Goed bezig, ik hoop dat je het ook echt volhoud en dat je niet de fout ingaat onder het genot van alcohol. Dat is namelijk een vaak voorgekomen fout![]()
mandragora zei:Goede instelling, jij gebruikt bewust drugs!
Ook veel sterkte/steun met stoppen met roken, maar met jou instelling zal dit wel goed te doen zijn.
Hou ons op de hoogte hoe het met je gaat, wel spijtig dat we wat minder van jou gaan horen...
Jij ook een leuke tijd gewenst meer daarbuiten dan op het forum wss![]()
Ik hoor je nog wel meneer vlam...
groetjes
NiandraLades zei:Goed bezig! Wel jammer dat je dan wat minder hier zult zijn. Herkenbaar ook dat vaker gebruiken dan je oorspronkelijk van plan was, goed dat je er nu uitstapt en hoop dat je hebt genoten van je wonderlijke reizen!![]()
Mag ik jouw topic gebruiken door ook even te melden dat ik gestopt ben?![]()
Mijn vriend en ik gaan voor een eerste kindje. Al een tijdje aan het proberen (uiteraard niks gebruikt in de periode tussen eisprong en menstruatie), maar als je in de tussentijd drugs gebruikt is dat natuurlijk killing voor je vruchtbaarheid. Dus we zijn nu bijna 4 weken gestopt en hopelijk kunnen we er gewoon helemaal vanaf blijven. Wel lastig dat we nog wat dingetjes in huis hebben, XTC, 6-APB, methoxetamine, salvia... maar die gaan lekker achter slot en grendel. We weten waarvoor we het doen dus ik ga ervan uit dat het gewoon lukt overal vanaf te blijven! Zal hier nog wel gewoon blijven posten.
NiandraLades zei:Mijn vriend en ik gaan voor een eerste kindje. Al een tijdje aan het proberen (uiteraard niks gebruikt in de periode tussen eisprong en menstruatie), maar als je in de tussentijd drugs gebruikt is dat natuurlijk killing voor je vruchtbaarheid. Dus we zijn nu bijna 4 weken gestopt en hopelijk kunnen we er gewoon helemaal vanaf blijven. Wel lastig dat we nog wat dingetjes in huis hebben, XTC, 6-APB, methoxetamine, salvia... maar die gaan lekker achter slot en grendel. We weten waarvoor we het doen dus ik ga ervan uit dat het gewoon lukt overal vanaf te blijven! Zal hier nog wel gewoon blijven posten.
mandragora zei:SUPER man!
Ik duim voor je dat die 2e week ook zo verloopt, daar durf ik me hand voor in het vuur steken, komt helemaal goed!
ZET'M OP!
greets
dafalganMan zei:Beste meneer Vlam,
ik ga hier geen blokje tekst vol lullen met de welbekende "je kan het", "het zal je lukken" blablabla.... Ben veel te realistisch ingesteld daarvoor...ik zal het dan ook bij deze korte zin houden :
"DENK STEEDS VOORUIT!"
naar mijn mening heb je daar ook effectief iets aan. Faal je eens, is dit geen ramp want je kijkt vooruit met dezelfde principes en waarden. dus falen bestaat niet, je blijft ervoor gaan!
Het is een toekomstige zin. wat wil duidelijk maken in jouw geval , zelfs al probeer je nog eens iets het is er weer een ervaring bij. GEEN tegenslag!
mensen zien drugs vaak als iets slechts...jammer maar dit is FOUT! drugs kunnen je leven upgraden zeg maar, nieuwe ervaringen, inzichten en zelfs nieuwe manieren om oude problemen op te lossen (of ermee leren om te gaan). een opiaatverslaving is hier ofcourse uit den boze, waarmee ik het volgende bedoel => zolang je het blijft zien als "ben benieuwd wat het dit keer zal geven" en niet als "dit heb ik nodig om te functioneren" zit je goed.
wa tjij wilde, was je horizon verruimen en je standaardbewuste keuzes in het leven een alternatief geven dan enkel maar the basic A B C options...
ik geloof in de kracht van drugs, net zozeer als jij erin gelooft! En dat doe je man, dat weet ik best![]()
dus bij deze, de kans is groot dat je nog zal falen!!! je zal wel nog eens een sigaretj roken,pilletje nemen, lijntje snuiven...met of zonder alcohol. want je weet nu immers wat het allemaal inhoudt. Zolang je de grens maar kunt trekken tussen recreatief en "slaaf van" zit je safe!
ps: indien mijn stukje tekst weinig betekenis of inhoudof logica betreft, het spijt me maar heb al heel wat heerlijke streekbiertjes binnenen als je nooit geen slippertje meer maakt, ook petje af natuurlijk! groetjes
neurotoxin zei:Goed bezig! "Have a plan, and stick to it."
Als ik je even mag adviseren over stoppen met roken, dan wil ik je graag vertellen dat het 2-6 weken kost na je allerlaatste sigaret voordat de overmaat aan je nicotine receptoren hun muil houden. Elke keer als je er ook maar eentje opsteekt, dan begin je weer van voor af aan. Dus afbouwen in in feite zelf marteling. Nicotine pleisters en dergelijken zijn dan ook onzin!
Al ben je tachtig jaar gestopt met roken; de overmaat aan nicotine receptoren krimpen niet meer terug. Dus nooit meer in jouw hele leven er nog een opsteken als je echt, echt wilt stoppen.
Men zegt niet voor niets dat mensen die gestopt zijn met roken gewoon niet-rokende rokers zijn![]()
mrflame zei:Ik zeg bij deze alvast: ik ga niet nooit meer drugs gebruiken, maar wel enorm gereduceerd en alleen op speciale momenten.![]()
mandragora zei:mrflame zei:Ik zeg bij deze alvast: ik ga niet nooit meer drugs gebruiken, maar wel enorm gereduceerd en alleen op speciale momenten.![]()
Das alvast een mooie instelling en een mooi voorbeeld voor anderen!
Het gaat je goed vlammetje!
zonnige grts
NiandraLades zei:Hey mrflame, hoe gaat het nu? Nog steeds van de drugs en sigaretten afgebleven?
Hier gaat het nog niet helemaal goed. In april 1 keer gebruikt (XTC), in mei 2 keer (6-APB en methoxetamine) en deze maand 1 avond een half grammetje coke (gratis gekregen, dus ja wat doe je dan :P). Jammer, maar het is alwel een hele verbetering aangezien ik daarvoor vrijwel elk weekend gebruikte en nu max 2x per maand. We willen eind deze maand nog wel 1 keer XTC gebruiken op een festival (waar mijn vriend en ik elkaar 4 jaar geleden hebben ontmoet) en daarna zo min mogelijk. Stoppen was misschien wat te hoog gegrepen merk ik nu, dus daarom wil ik me nu vooral richten op afbouwen in plaats van gelijk stoppen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."