Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je wordt er inderdaad wat suf van, het vlakt gevoel af. Als je er weinig of niet bij gegeten hebt, kan het je inderdaad een gevoel geven alsof je dronken bent, (duizelig, verward) dus misschien is dat het."
"Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual Op een avondje paddo's en xtc maakte ik met enkele vrienden een wandeling in een bos. Ik kwam ineens in een scene uit de tweede wereldoolog terecht. Het bos was gebombardeerd en ik moest eruit, maar er zaten zulke grote gaten in de grond dat ik bijna moest kruipen om erdoor te komen. Wat een gezwoeg! Eenmaal uit het bos zag ik een soort moderne hangbrug, met van die kabels eraan. De brug hing er niet echt (bleek achteraf) en ik vraag me nog steeds af of deze in werkelijkheid bestaat. Ik heb daarna vaker een oorlog beleefd, (kwam meestal door vermoeidheid) maar niet meer zo werkelijk als toen. Vaag toch. Ook dacht ik een keer een UFO te zien landen in de duinen. Ik kneep hem behoorlijk! daarna nog vaak over gedroomd! Ook zag ik ooit op paddo's een complete stad op een vuilnisbelt. Volgens mij heb ik daar toen wel uren naar staan kijken, omdat ik wist dat die stad (of dorp) er niet was in werkelijkheid, maar hoe ik ook met mijn ogen knipperde, hij was er. Ongelooflijk hoe goed je met je hersens kunt "tekenen!""
"Onder een xtc trip op een (rode) mierennest gaan zitten. Uiteraard had ik niets door. na een paar uur voelde ik toch wat aan mijn arm. Ik kijken, zaten er allemaal mieren vastgebeten op een rijtje. Wonderwel vond ik het allemaal superinteressant en heb ze ik weet niet hoe lang bestudeert... (normaal zou ik compleet in paniek zijn uitgebarsten, ha,ha)"
"Heb een heel tijdje veel getript, wat geweldig was, keer op keer, maar nadat ik een keer superziek op xtc ben geweest, werd ik elke keer weer misselijk en begon de trip met overgeven. Het rare is dan dat je onder het kotsen nog tegen de anderen zegt: ooh let maar niet op mij, alles gaat beter dan ooit! Om hun trip niet te verpesten, ha.ha. maar goed, sindsdien ben ik gestopt. Tot vergeet ik mijn eerste ervaring met xtc nooit. Ik ben een vrouw en zal zo rond de 22 zijn geweest. Ik ging met een vriend naar de duinen, hij had al meer ervaring met trippen. Lekker rustig daar, mooi weer. Ik kreeg een pilletje, goed wat een gore smaak! na een paar uur werkte het nog niet. Ik dus nog een halfje erbij op zijn aanraden. Zoooo dat kwam opzetten ineens zeg. Ik ben altijd erg visueel geweest op drugs en het eerste wat ik zag was een zwarte man, op een zwart paard die me een brief kwam afgeven. Ik pakte hem aan, maar weet niet meer wat erin stond. toen begon de rush, ik kon niet meer stilzitten, mijn vriend in de auto (hij had nog niets geslikt). Jee wat een ervaring. Ik zag geen bomen of struiken langs de weg, maar alleen maar groene en grijze strepen. Ik kreeg een soort tunnelvisie. Eenmaal in de stad, werden we aangehouden door een vrouw die de weg moest weten, ik fanatiek het raampje open draaien, maar ik kon haar alleen maar aanstaren. Gelukkig deed mijn vriend het woord. Eenmaal thuis heb ik uren staan dansen en de gangetjes in mijn geest doorlopen. Tot ik de hasj vond. Ik stopte een pijp en heb voor 10 euro aan hasj naar binnengerookt die avond. De trip werd daardoor veel erger. Het was een rare trip. Ik kon door de grond kijken en daar was een gekleurde wereld met allemaal kleine mannetjes. Zelfs toen ik naar de wc ging, zag ik in de toiletpot die wereld. dat was wel een rare ervaring. Weer veel later voelde ik al wel dat ik veel te veel spul had ingenomen. De trip werd heftiger en ik ging maar naar bed. Uiteraard kon ik niet slapen en zag ik mezelf in een soort zeepbellen door de lucht zweven. Uiteindelijk moet ik dan toch in slaap zijn gevallen. De dagen erna voelde ik me zo weird. Ik had het gevoel dat ik half uit mijn lichaam was en dat ik overal waar ik kwam, voor het eerst was, vaaaggg. Gelukkig heb ik dat goed kunnen verbergen en werd ik langzaam weer de oude. maar nooit weer dezelfde!"
"Tja een was een ongelooflijk smerige pil met een embleem erop wat werd verkocht als xtc, misschien zat er troep doorheen... maar zoals ik al zei heb daarna nog meerdere keren xtc geslikt. Meestal tripte ik ergens in de natuur of ook eens in het musuem (aanrader, ha,ha) en ik was altijd erg visueel. Daarom ben ik ook altijd verbaasd dat lui dat spul kunnen slikken op feesten met al die mensen en al dat lawaai..."