Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"'t is van dezelfde dealer. Alleen is het ene packie al een para keer open geweest voor een nak, en de ander niet. Degene die open is geweest is een beetje brokkelig. Kan dit er mee te maken hebben?"
"Gister had ik rond 4 uur een halve Qdance gepakt, rond 6 uur nog een kwartje en toen kreeg ik ipv veel energie echte slingerige benen en al me spieren voelde ik nog amper, zitten vond ik ook veel fijner dan staan.. Kan dit ergens duiden op te / hard gaan? en had ik later moeten bijpakken?"
"Gister rond 12 uur een halve canadees gepakt ( totaal 150 mg ) Hiervoor een keer gedaan maar was waarschijnlijk meph. Rond 1uur had ik een net niet gevoel, was wel mellow en had wel wat intensere waarnemingen maar niet echt wat ik wou dus ik besloot nog een halve canadees te pakken rond 1.15 .... Toen rond half 2 knalde hij echt keihard in, trilogen, beetje moeilijk slikken, zweefbenen, tintelingen enzo dus ik ging naar Unity stand en daar ff gezeten en gepraat. Na 10 minuten ging het wel weer inclusief 1 keer kokhalzen maar als ik ging staan ging ik weer veelste hard voor me gevoel dus heb zeker 2 uur moeten zitten.. Ik had een enorme lulkick na die 10minuten en hebt gerookt, gekauwt en gepraat met iedereen. Denken jullie dat dit gewoon een inslag was en ik daar over heen moest zetten of dat ik gewoon te hard ging? Ik had een uurtje gewacht en was gewoon gaan hakken dus niet op het effect afwachten, had wat intensere waarnemingen en mellow geovel maar het kon nog wel wat harder . Na die andere halve als ik eventjes opstond had ik meteen weer het gevoel van oh jeej, het gaat wel hard hoor. Het enge gevoel was wel weg toen ik zat. Misschien als ikw at rondjes voorzichtig had gelopen dat het wel zou gaan en ik gewoon op mn level was? Hakken dus?"
"Goedenavond Ik kijk al een geruime tijd mee op jullie forum en vermaak mij zeer met ervaringen en andere handige informatie. Ik ben al een maandje of 3 heel erg geinterresseerd in MDMA en dan vooral in XTC vorm. Ik ben naar Nightmare geweest en heb mij clean ongelovelijk vermaakt, maar ik wil toch een keer 'de' sfeer meeproeven op een hardcore feest en goed uit m'n dak gaan. 2 April is het dan zover op Masters. Witte kamelen van 143 mg MDMA gaan het worden. Ik ga ze door de helft breken en en mocht na een uurtje nog niks gevoelt zijn gooi ik de andere helft er bij. Het zou tevens mijn eerste keer zijn. Zoals ik al zei heb ik 3 maanden echt alles uitgezocht hoe en wat maar toch maak ik mij af en toe nog een kleeein beetje zorgen, hoewel dit denk ik ook wel normaal is.. Mijn vragen waren ook; - Als ik eventueel moet kotsen bij de inslag op zo'n feest, is/word dit getolereerd of word je er meteen afgekiepert? Ik weet uiterraard dat het niet fris is en hoop dat ik niet moet nekken maar je weet het maar nooit. - Overgevoeligheid / MDMA-allergie. Ik had gelezen dat sommige mensen overgevoelig zijn of een allergie hebben voor de werkende stof in XTC. Ik maak mij hier niet heel erg zorgen om maar het zet je wel aan het denken, iemand die mij hier vanaf kan helpen? - Bij the come up, is het beter om even rustig aan de kant te gaan zitten of is afleiding zoeken dus midden in de zaal gaan staan een beter idee? Vrienden van mij zeggen middein in de zaal zodat je wat afleiding hebt maar hun zijn niet super ervaren. Kortom, een paar beginners vraagjes die vast al 10000000000000x beantwoord zijn, maar ik okn ze niet vinden met de search knop."
"Heb hiervoor al eens mephedrone gehad op een feest dus wist wel hoe ik zou reageren, maar was toch wat erger dan ik dacht! Read on! Gister rond 12 uur een halve canadees gepakt ( totaal 150 mg ) Hiervoor een keer gedaan maar was waarschijnlijk meph. Rond 1uur had ik een net niet gevoel, was wel mellow en had wel wat intensere waarnemingen maar niet echt wat ik wou dus ik besloot nog een halve canadees te pakken rond 1.15 .... Toen rond half 2 knalde hij echt keihard in, trilogen, beetje moeilijk slikken, zweefbenen, tintelingen enzo dus ik ging naar Unity stand en daar ff gezeten en gepraat. Na 10 minuten ging het wel weer inclusief 1 keer kokhalzen maar als ik ging staan ging ik weer veelste hard voor me gevoel dus heb zeker 2 uur moeten zitten.. Ik had een enorme lulkick na die 10minuten en hebt gerookt, gekauwt en gepraat met iedereen. Allemaal mensen toegevoegd overal en lekker gerookt als een stoomboot. Toen kwam er een meisje naast mij zitten, en ik wou iets uitleggen aan een vriend aangezien ik niet kon staan, ik was nog wat paniekerig omdat ik dan zon wowwwwwwww gevoel had. Ik vroeg; 'Mag ik dat blaadje van je even lenen??' 'NEE! PAK ER LEKKER ZELF EEN' Ik denk van, JEZUS wat doe jij toch onaardig zeg.. Ik heb je niks misdaan! 20 seconden later, ik nog steeds flabbergasted 'WOWWWWWW, SORRY!! Dat klonk echt super arrogant he? Het spijt me het was echt niet mijn bedoeling om zo onaardig te doen maar het ging gewoon vanzelf en toen ik het zei, schrok ik er onwijs van!' Daarna kreeg ik van haar een knuffel en ik had 10 minuten een o zo verliefd gevoel. Heerlijk hahaha Ik heb hier wel van geleerd dat ik voortaan later moet pakken en dat als het niet zo goed gaat ik me er even over heen moet laten komen, ik had zon paniekerig gevoel van ik wil niet naar de EHBO dit dat maar na 10 minuten praten over koetjes en kalfjes neemt het langzaam af. Super!"
"Ik weet dat dit een slechte combinatie is, maar is een nak speed rond een uur of 8 te doen, om vervolgens rond 1 uur een half pilletje te pakken? Qua neurotoxiciteit is het slecht, weet ik.. Maar wat zijn jullie ervaringen?"
"Ik voelde me vorig keer ook goed maar toen klapte ze ondanks een uurtje wachten dubbel in. tintelingen, moeilijk zien, moeilijk slikken en toen zweefbenen. kree zon stemmetje in m'n hoofd van wil ik dit wel, ik bij unity 4 uur lang gezeten, tijd gevlogen, gepraat, gerookt was super maar ik wil nu zon gevoel dat ik op ga in de muziek, veel energie en alles euforisch zie. en niet zitten. Wat zou jij aanraden?"
"Ik herken het. Heb nu 2 x gebruikt en na de eerste keer liep ik 2 weken rond met het gevoel tering ik wil weer naar een feest. Na 2~ weken is dat gevoel weg en kan ik altijd weer een tijdje wachten. de 3/4/5/6/7 weken zijn een eitje"
"Hallo, Op verschillende sites zie ik dat 6-8 weken echt het minimum is om de risico's te beperken, maar als jij onregelmatig er gewoon 6-8 weken tussen houd, kan het het toch vrij weinig kwaad? ( drugs is drugs uiterraard :P ) Ik bedoel, ik heb 2 weken terug wat gehapt en over een maand wil ik weer wat pakken op een feest ( niet meer dan 2 snoepjes hoor:P ) en vervolgens weer 2 maanden er mee kap, bouw ik dan een tolerantie op? Ookal is het vrij onregelmatig? Ik eet genoeg fruit, groente, vitamine en alles wat serotonine peil hoog houd/maakt. Tevens niet denken dat ik een junk ben, ik gebruik meestal alleen wat op grote feesten en als ik mij niet goed voel gebruik ik niks"
"Ik weeg zelf 76 kilo, en heb de qdances van de eerste batch, dus laten we van het ergste uit gaan betekend dat ongeveer 100 mg~ MDMA. Dit zou nog wel kunnen, maar denken jullie dat ik met deze hoeveelheid te hard zal gaan? Ik had bij een halve canadees zon net niet gevoel ( totaal 160 mg mdma ) en toen ik een halfje bijpakte ben ik 4uur echt te hard gegaan. Ik ben heel voorzichtig aangezien dit de eerste keer echt goed gaan MDMA moet zijn. Ik wacht zoiezo een anderhalf uur mocht ik een net-niet gevoel hebben. Wat raden jullie trouwens aan, om nog effe een bodempje te leggen.. 3 uur een broodje en 5 uur droppen, of 4 uur een broodje en 5 uur droppen?"