Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsinslag te hard?

inslag te hard?

13 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
d
deman13Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Gister rond 12 uur een halve canadees gepakt ( totaal 150 mg )
Hiervoor een keer gedaan maar was waarschijnlijk meph.
Rond 1uur had ik een net niet gevoel, was wel mellow en had wel wat intensere waarnemingen maar niet echt wat ik wou dus ik besloot nog een halve canadees te pakken rond 1.15 .... Toen rond half 2 knalde hij echt keihard in, trilogen, beetje moeilijk slikken, zweefbenen, tintelingen enzo dus ik ging naar Unity stand en daar ff gezeten en gepraat. Na 10 minuten ging het wel weer inclusief 1 keer kokhalzen maar als ik ging staan ging ik weer veelste hard voor me gevoel dus heb zeker 2 uur moeten zitten.. Ik had een enorme lulkick na die 10minuten en hebt gerookt, gekauwt en gepraat met iedereen.

Denken jullie dat dit gewoon een inslag was en ik daar over heen moest zetten of dat ik gewoon te hard ging?

Ik had een uurtje gewacht en was gewoon gaan hakken dus niet op het effect afwachten, had wat intensere waarnemingen en mellow geovel maar het kon nog wel wat harder . Na die andere halve als ik eventjes opstond had ik meteen weer het gevoel van oh jeej, het gaat wel hard hoor. Het enge gevoel was wel weg toen ik zat.

Misschien als ikw at rondjes voorzichtig had gelopen dat het wel zou gaan en ik gewoon op mn level was? Hakken dus?
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb je het leuk gehad??
d
deman13Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja, ik heb leuke gesprekken gehad en het wel naar mn zin gehad maar achteraf spijt gehad dat ik niet er ff doorheen gebeten had.
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik weet dat het verleidelijk is (echt waar)

maar mischien moet je een halve pakken en als je die voelt inslaan ook al is het na 20-30-40-50-etc minuten gwn die andere bijnemen

of zelfs gwn een halfje
d
deman13Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik dacht dat ik geen isnlag zou krijgen aangezien ik al een beetje mellow was, dus ik dacht al dat het werkte dus na een uur had ik een halfje bijgepakt.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je het leuk hebt gehad, dan is er toch geen probleem verder?! Wat maakt het uit of je lekker gezeten hebt of hebt gedanst? Je hebt gedaan wat goed voelde. Mijn tip is om dat de volgende keer weer te doen. heb je nu zoiets van ... ik had meer willen dansen dan doe je dat gewoon de volgende keer, maar ik durf te wedden dat het de volgende keer dat je xtc gebruikt toch weer wat anders loopt dan dat je plant. Het loopt nl nooit zoals je plant en dat geeft niks, zolang je maar plezier hebt.
d
deman13Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Zeker leuk gehad, maar ik had 15 minuten beetje zo'n schrikgevoel van wil ikd it wel, ik ga veelste hard! Ik weet niet of dat normaal is dat je je soms dan ff een beetje down voelt maar behalve dat was 't supa
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat is op zich zo gek niet hoor, daar leer je wel mee omgaan.
d
deman13Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Denk je als ik had doorgezet en blijven staan dat ik echtlekker wowwwwwwww gevoel had? Energie, alles mooi, euforisch etc? Of was ik gewoon te hard aan 't gaan?
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#10
Waarom zou je jezelf dwingen te blijven staan als je het gevoel hebt dat je even wilt gaan zitten?
d
deman13Lid
01-01-2024, 00:00
#11
DaE zit wat in maar je komt er om lekker voor de muziek te feesten toch? :)
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#12
deman13 zei:
DaE zit wat in maar je komt er om lekker voor de muziek te feesten toch? :)
Klik om te vergroten...

Tuurlijk. Maar het is vaak een combinatie van beiden, soms even zitten, soms even hakken. Ga je zelf nergens toe dwingen, dat loopt nooit goed af, luister naar je lichaam die geeft zelf wel aan wat je moet doen. Ieder mens is anders.
d
deman13Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Yep daar heb je gelijk in =) Geleerd voor de volgende keer dat ik later moet bijpakken, na een anderhalf uur als hij nog niet is ingeslagen en positief te blijven denken ook al word je wat paniekerig tijdens de inslag.
<
<3hardstyleLid
01-01-2024, 00:00
#14
Haha, doet me denken aan een feestje van laatst. Een vriend van mij nam voor de eerste keer een pilletje. We namen hem tegelijk en ik (paar keer eerder gebruikt) moet zeggen, hij sloeg wel heel hard in. Dus we gingen even zitten en hij voelde zich echt paniekerig. Had spijt en wilde naar huis. Ik zei hem de hele tijd dat het wel goed komt, dat hij zich zo beter gaat voelen dan ooit. Ik geloofde mijn eigen woorden ook niet helmaal, want ik ging ook echt een beetje te hard. En ja hoor, na een half uurtje zitten heeft hij mij heel de avond bedankt :tongueout:

Dus ja, te hard ingeslagen. Volgende keer begin ik ook met een halve!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."