Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb een vraagje over... kan iemand mij helpen met iets kweken wat ik bijvoorbeeld uit me kast kan pakken of uit met tuin kan plukken of snel iets kopen in een winkeltje (ik woon in een dorp weinig winkels) maar ik wil gewoon een trip krijgen van iets uit de bovenstaande vragen kan iemand mij hierbij helpen? ik hoor hoppelijk veel. alvast bedankt!"
"hoi ik heb een vraag. Nlou zou ik graag een keer paddo's willen kweken. verder heb ik nog geen ervaring met paddo's maar ik wil ze heel graag willen uitprobeeren en aangezien er nu een paddoverbod is kan ik ze niet kopen en bijna niemand idergeval ik ken niemand die erin dealt dus blijft er nog 1 keus over zelf kweeken. maar het probleem is wik weet helemaal niksecht niks zouden jullie me mischien kunnen helpen hiermee . zoals wat heb ik nodig? waar kan ik het kopen? hoe lang duurt de paddo kweek? alvast bedankt"
"ik heb een vraagje over natte coke ik bel zoals gewoonlijk vrijdag aan het begin van de avond me dealer op ik geef 50 euro en hij geeft anderhalfe gram en toen zij hij ik heb hier ook pure hele goeie (zeggen dealers altijd) maar ik betaalde 50 euro voor 1 gram en het warenwel goeie brokken mooi puur en ik ga naar een vriend van me en zeg tegen hem ik heb puure coke en we maakten het envelopje open het rook goed maar het was heel vochtig ik kon het niet fijn maken me hele vingers waren glad omdat ik had aangeraakt overal waar ik het fijn mee wou maken bleef het eraan plakken ik kon gewoon niet snuiven zo erg weten jullie waarom dit zo is ik hoor het graag"
"coke veel beter"
"nog nooit geprobeerd"
"ik mischienm wel waar woon je?"
"Hee allemaal Dit is mij verhaal met temazetpan (slaapillen) mij moeder slikt slaapillen elke dag ongeveer 5 stuks en ik heb ADHD en ik kan vaak ook niet slapen zonder slaapillen en dan krijg ik er 2/3 van me moeder om te gaan slapen maar ik nam er 3 in en ik dacht ik ga nog ff een tv progamma afkijken en die slaapilletjes had ik al ingenomen en ik zat lekker op de bank en opeens voel ik me dronken??? stoned??? heel raar eigenlijk best wel lekker het werkte jammer genoeg niet echt lang maar circa 1uur maar dat gevoel was zo lekker en uitijndelijk ging ik gewoon slapen maar de volgende dag zat ik bij een vriend tuis en ik had toevalig nog een stripen slaapillen in me zak 10 stuks dus ik zij hee kijk eens wat ik heb slaapillen en me vriend zij nee die neem ik niet in dan ga ik straks slapen en ik zij als je niet op je bed gaat ligen slaap je er ook niet van en uitijndelijk namen we er allebij 4 in we zatten 20minuten en opeens voelden we ons dronken? stoned? iedergeval wel lekker en heel afentoe 1x in de 2/3 maanden neem ik er een paar in heeft iemand dit ook weleens gedaan????"
"cocaine"