Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja hier nog 1 je kan slechts heel de dag op straat gaan staan schreeuwen of er nog iemand....."
"hoe kun je nou weten hoeveel procent het is"
"[Bericht verwijderd]"
"Svali zei: Severin zei: 83 % ( das pas genieten ) Klik om te vergroten... Dat zal alleen niet gaan omdat je altijd 27% amfetamine-sulfaat (zout) nodig hebt om het te kunnen snuiven. Alles boven de 73% zijn fabeltjes. Maar misschien ken je een producent die het inmiddels wel is gelukt, maar dat betwijfel ik. Klik om te vergroten... leg eens uit waarom dan als het meer dan 73% val je dan dood neer?"
"kristalachtige of knarsende.. heb me wel eens laten vertellen dat het tl buizen zijn. geloof het gerust heb weinig goede ervaringen met combinatie van beiden..."