"Peppi en Coki zei:
deepspace zei:
Hi Peppi en Coki dank voor je report! Ik ben me aan het inlezen over 4-FA. Wij (ik, mijn vriendin en vrienden) gebruiken (niet eens zo vaak, 4-5x per jaar) op festivals en feesten. Heerlijke flow en space, alleen merk ik dat mijn vriendin een behoorlijke comedown heeft van X.
Wat is jouw ervaring, na 4-FA, ook na een aantal dagen na gebruik -nog- geen dips of downs gehad?
Klik om te vergroten...
Welkom op het forum! Ik zie dat je allerlei tripreports over 4-fa hebt opgezocht en op elk dezelfde vraag hebt gesteld, dit hoeft natuurlijk niet, één keer stellen is genoeg
Wat info over 4-FA: je voelt het een halfuurtje na inname (oraal) al aankomen, en dan zonder dat je het echt doorhebt glijd je langzaam die heerlijke euforische rush in. Praten gaat ook lekker makkelijk met iedereen, je hebt energie voor 10, en dat alles terwijl je volkomen helder in je hoofd bent. Er zit eigenlijk niet echt een piek op, en alles gaat heel smooth: je voelt je constant lekker tijdens die rush, en na ongeveer 3-4 uur begint die langzaamaan uit te werken, terwijl je nog steeds genoeg energie hebt. Ik had niet echt iets gemerkt van een dip of iets dergelijks, alleen dat ik het jammer vond dat die rush over was.
Na die rush voel je je helaas zo goed als nuchter, echter heb je nog wel echt genoeg energie. Ik heb gehoord dat combineren met een gemiddelde dosis 2c-b een mooie combinatie is omdat deze het lekkere gevoel verlengd (2c-b gebruikt geen serotonine zoals 4-FA, maar imiteert het, dus deze combi kan voor zover ik weet veilig gebruikt worden). De energie van 4-FA kan echt lang doorwerken (ik had er 13 uur na inname dus nog last van bij een redelijke dosis), als je dit in de avond/nacht neemt wordt het geheid doorhalen.
Tl;dr:
De comedown is niet erg, je hebt genoeg energie om door te blijven gaan, ik ben er niet depressief van geworden en had de dagen erna geen last van een dip en voelde mij niet down. Ik was wel erg vermoeid vanwege het slechte slapen, maar dit was op de dinsdag alweer weg. Geen dinsdag dip dus
Klik om te vergroten...
Hi Peppi en Coki,
Super, bedankt voor je snelle en uitgebreide antwoord. Het lijkt me een heel aantrekkelijke, en ik het kader vna waarheidsvinding, heb ik inderdaad meerdere "bronnen" gevraagd. Ik begrijp dta dosering ong. gelijk aan XTC is (1/1,5 mg / kilo) ?? en heeft het zin om bij te pakken, of is één keer genoeg en daarna geen verlengend effect meer met 4-FA (dan is de optie 2CB, zoals je voorstelt) Lijkt me een mooie om dit jaar snel te gaan proberen! En met jouw verhaal/ervaring kan ik m'n vriendin van goeie info voorzien.
thnx again."
In: Geweldige avond op 4-FA (4-fmp)
1-1-2024