#1
Hi mede-forummers,
Best veel mensen uit regio Amsterdam hier, wie gaan er naar Indoor festival Wonderland (Thuishaven en Elementenstraat) op 18-19 februari? Wij gaan met een kleine groep, zooo spacy locatie daar, lijkt me leuk wat forummers IRL te ontmoeten!

Best veel mensen uit regio Amsterdam hier, wie gaan er naar Indoor festival Wonderland (Thuishaven en Elementenstraat) op 18-19 februari? Wij gaan met een kleine groep, zooo spacy locatie daar, lijkt me leuk wat forummers IRL te ontmoeten!
