#1
Het is uitverkocht!
Safire zei:Vind je dat niet een beetje zonde van je geld, aangezien LL van 15 tot 17 aug duurt en je geen dagtickets kunt kopen? :P
Safire zei:ja maar je mist niet 1 dag, maar 2de 18e zijn er al geen optredens meer
![]()
Safire zei:Mja je moet het zelf weten. De 18e moet iedereen echter al vroeg zn tent uit omdat het festival is afgelopen. Maar als jij zoveel geld wilt neerleggen voor 1 dag optredens moet je dat vooral doen![]()
Sehr geehrter Herr Vissers,
Für Ihre Treue, die Sie uns als Mitglied des CityNightLine Clubs beweisen,
danken wir Ihnen bestens.
Gerne bestätigen wir Ihnen die gebuchte Freifahrt wie folgt.
Von: Utrecht Centraal
Nach: Wien Westbahnhof
Reisedatum: 10.08.2008
Zeit: 17:32
Zug-Nr.: 313
----------------------------------
Von: Wien Westbahnhof
Nach: Utrecht Centraal
Reisedatum: 21.08.2008
Zeit: 20:35
Zug-Nr.: 312

El Retro zei:Het is Pukkelpop dan. Daar moet alles voor wijken
.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."