Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLowlands 2008 15-16-17 Augustus.

Lowlands 2008 15-16-17 Augustus.

142 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is uitverkocht!
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#2
meth face
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#3
:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

en daarom hou ik zo van je ciesen :P
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ga wel weer, vorig jaar was namelijk magistraal :hearteyes:

Ik denk dat ik het kaartje maar weer voor mijn verjaardag vraag van m'n mammie :P
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is Pukkelpop dan :sunglasses:. Daar moet alles voor wijken :).
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#6
x
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik ga zoiezo de 15 & 17de :grin:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vind je dat niet een beetje zonde van je geld, aangezien LL van 15 tot 17 aug duurt en je geen dagtickets kunt kopen? :P
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Safire zei:
Vind je dat niet een beetje zonde van je geld, aangezien LL van 15 tot 17 aug duurt en je geen dagtickets kunt kopen? :P
Klik om te vergroten...

maakt dat uit?...1 dagje missen vind ik niet zo heel erg...ga mee voor de gezelligheid...heb de 16de zelf een festival wat ik persoonlijk leuker vind :)
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#10
ja maar je mist niet 1 dag, maar 2 :wink: de 18e zijn er al geen optredens meer :wink:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Safire zei:
ja maar je mist niet 1 dag, maar 2 :wink: de 18e zijn er al geen optredens meer :wink:
Klik om te vergroten...

was typfout van mij :wink: mentaal zijn veel mensen de 18de nog op LL :P
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mja je moet het zelf weten. De 18e moet iedereen echter al vroeg zn tent uit omdat het festival is afgelopen. Maar als jij zoveel geld wilt neerleggen voor 1 dag optredens moet je dat vooral doen :)
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Safire zei:
Mja je moet het zelf weten. De 18e moet iedereen echter al vroeg zn tent uit omdat het festival is afgelopen. Maar als jij zoveel geld wilt neerleggen voor 1 dag optredens moet je dat vooral doen :)
Klik om te vergroten...

2 dage...ben er dan de 15de & 17de
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik zal er ook zijn!!! LOWLANDS :hearteyes: LOWLANDS :hearteyes: LOWLANDS!!! :hearteyes:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Aah had je edit niet gezien :P
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sehr geehrter Herr Vissers,

Für Ihre Treue, die Sie uns als Mitglied des CityNightLine Clubs beweisen,
danken wir Ihnen bestens.

Gerne bestätigen wir Ihnen die gebuchte Freifahrt wie folgt.

Von: Utrecht Centraal




Nach: Wien Westbahnhof


Reisedatum: 10.08.2008



Zeit: 17:32

Zug-Nr.: 313


----------------------------------

Von: Wien Westbahnhof




Nach: Utrecht Centraal


Reisedatum: 21.08.2008



Zeit: 20:35

Zug-Nr.: 312
Klik om te vergroten...

amateurtjes :wave:
M
Magic GuestLid
01-01-2024, 00:00
#17
LOWLAAAAAAANDS :hearteyes:
J
JungleLid
01-01-2024, 00:00
#18
El Retro zei:
Het is Pukkelpop dan :sunglasses:. Daar moet alles voor wijken :).
Klik om te vergroten...

haha idd :P
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ben blij dat ik mijn kaartje heb!! :rock: :rockband:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hah, seriously. Ik zou dus over een uurtje mijn kaartje ook echt hebben besteld. Fuck.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."