Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben niet zo bekend met XenForo, ik heb wel veel ervaring met vBulletin (XenForo is een 'spin off' daarvan). Deze zou best gepinned mogen worden ergens, erg nuttige en waardevolle info. Met de nodige 'be warned' teksten. Goed geschreven!"
"18 jaar, wiet, joints. marhiuana, geen heftige dingen, wel gewoon chill en relaxt. Na een 'bad trip' (ik keek met een maat een horror film, evil death) een poos niks, nada, en later weer een paar keer wel gedaan, wat wel gewoon weer leuk was. Mijn ervaring is vooral dat je voor een super klein bedragje een hele leuke avond had. Lachen, vet, top, en geen enkele vorm van kater wat dan ook. <edit> dan vergeet ik eigenlijk 'gewoon' nicotine (shag, sigaretten) - vanaf mijn 14e tot mijn 30e, en een licht alcohol roesje, daar dompel ik mezelf incidenteel in onder. Echt 1 x in de paar weken ga ik even te ver misschien, en terwijl ik dit typ heb ik ook een biertje en wijntje teveel op. Niks ernstigs, maar wel net even too much. Dat realiseer ik mij wel."
"Ik ben de kameraad die dit samen met mrorange onderging, en voor mij was het de eerste keer. Ik heb in mijn tienerjaren regelmatig geblowd (wiet enzo) maar magic mushrooms wilde ik zo graag proberen omdat het totaal niet verslavend is en het effect iets weg lijkt te hebben van DMT. Dat laatste lijkt mij echt zeer heftig. De verhalen op YouTube zijn bizar gewoon. Maar echt, wat ik de 1e keer ervaarde was voor mrorange dus de 4e of 5e keer ofzo. En mijn ervaring kwam echt heel erg overeen met zijn ervaring. Dat is wel bizar. Voor mij was het echt een timeloop. Hij stak een verhaal af, en plotseling was ik ergens anders en was ik buiten. Daarna was het of de tijd terug ging en was ik weer naar het verhaal aan het luisteren. Vooruit, achteruit, vooruit achteruit. Kan niet, ik weet het, maar zo was het echt. En ZEER sterk alsof mijn realiteit 'geregisseerd' was door iets dat we niet kunnen vatten. Het had wat weg van een projectie. Een manifestatie van de werkelijkheid door 'iets' dat dit voor mij ter plekke in elkaar knutselde. Dat hadden we beiden heel erg sterk. Ik ben nu meer dan ooit overtuigd dat er een realiteit is die wij niet zomaar kunnen vatten, maar die er wel degelijk is. Wij kunnen daar niet zomaar heen tenzij je dat 'opent'. Je kan dan even gluren zeg maar. Die 'wereld' die er is en die de onze bestuurt ofzo, daar kom je volgens mij met DMT echt compleet in terecht. Met dit (magic mushrooms) ervaar je het tot op zekere hoogte. Maar voor mij zo heftig dat ik echt dagen later nog compleet van de leg ben. Vet, echt niet te bevatten zo vet."
"Space Criminal zei: Er was op een bepaald punt een beetje paniek in de tent. Ik had de verwarming lekker hoog gezet, had ik gewoon zin in. En ik heb 2 katten die allebij lagen te slapen. Op een bepaald moment schokken ze allebij tegelijk wakker terwijl er geen geluid was of iets dergelijks. Uiteindelijk leken ze allebij een vreemde geur te bemerken want ze keken heel vies. Vanaf dat moment begonnen ze zich zo vreemd te gedragen dat ik meteen aan koolmonoxide dacht. <knip> Eigenlijk best wel panisch om niks.. Want uiteindelijk leeft iedereen nog. Maar die katten gedroegen zich zo raar. Ze begonnen op kastjes te springen in de kamer wat ze nooit doen. Echt bizar. Klik om te vergroten... Ik kan je zeggen: katten zijn heel sensitief voor bovennatuurlijke gebeurtenissen. Vraag me niet waarom, maar dit is zo. Vaak in mijn leven ervaren. The sixth sense? Katten hebben dit van nature nogal doorontwikkeld. Dat jij dit schrijft vind ik eigenlijk bijna creepy."
"Interessant. In mijn jeugd ook vaker van gehoord, dat dit kan. Ik ben dus benieuwd naar de reacties."