Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dit weekend gaan we truffels proberen, heb der zin aan, ben benieuwd. we zullen niet gestoord worden voor een hele dag en een hele nacht. nu heb ik eigenlijk ook wel zin in xtc... maarja... wat is slim... eerst truffels en als die uitgewerkt is, xtc? of helemaal maar niet achter elkaar... gewoon kiezen, of truffels of xtc... wie oh wie weet wat slim is."
"ik ben niet ervaren, maar ben wel benieuwd wat jij nou de leukste drugs vindt! van ghb lees ik alleen maar nare verhalen (mensen die er echt aan verslaafd raken) en van xtc lees ik alleen maar leuke verhalen. wat geeft jou nou de beste kick en de minste bijverschijnselen of verslaving?"
"hier ben ik het hartgrondig mee eens! er wordt wél gezegd dat xtc je zachter maakt enzo maar ik vind het een grote fake drugs. ja het gevoel is geweldig, super maar in real life reageer je volgens mij alleen maar zo als je harstikke verliefd bent. en hoe vaak komt dat voor. en bovendien verliefde mensen vind ik ook reuze irritant, mensen onder invloed van xtc ook (als je zelf niet gebruikt hebt)."
"oh ik heb meegedaan met de 40 dagen zonder alcohol. viel gelijk met de vastenperiode. vond het erg zinvol, beetje bezinning over wat je in je keel giet! wel is het zo dat ik voorheen alcohol nooit als drugs beschouwde... en nu dus wel."
"haha, ik eerlijk gezegd ook niet maar het werkte wel! (bij de oudsten dan, geen van beide rookt maar alcohol zijn ze wel aan het ontdekken)."
"nee, vind ik niet kunnen. het lichaam, de hersenen zijn nog in de groei."
"die leuke dingen kunnen wel wachten, je hebt nog een heel leven voor de boeg als je 15 bent. mijn kinderen krijgen/kregen, als ze niet roken/drinken, een rijbewijs kado. dat is wel de moeite waard lijkt me (en dat vonden zij ook)."
"vind een borrel op zn tijd wel lekker (zit nu aan de whisky/cola, die lucht roept herinneringen op van toen ik nog in de kroeg werkte in mijn studietijd) maar dronken worden vind ik vreselijk. beetje aangeschoten is wel lekker, dan slaap je goed. het zit wel een beetje bij ons in de familie; drankzucht. mijn moeder drinkt me onder tafel (en is dan zo fris als een hoentje) m'n vader mocht em ook graag raken, mijn opa is aan alcohol overleden en een tante. mijn broer en zussen mogen ook graag alcohol nuttigen. toch ervaar ik mijn alcoholgebruik niet als problematisch, drink regelmatig maar wel met mate, een kater vind ik echt vreselijk. heb geen haat- of liefdeverhouding met alchol, gewoon af en toe een neut of een wijntje, nix mis mee toch? Sigaretten, dat vind ik veel verslavender!"
"geen voorkeur (mijn smaak is niet echt ontwikkeld qua whisky/whiskey) maar ik vind Drambuie af en toe heeeeeeeeeeeel erg lekkerrrrrrr terwijl ik niet zo van de likeurtjes ben."
"Re: ongesteld tijdens xtc trip volgens mij krijgen dan je hersenen geen zuurstof. eng zeg."