1 keer in de 2 weken vind ik zeker niet teveel.
Maar wanneer het een gewoonte gaat worden kan het bijzondere eraf gaan.
Over het puur roken: Wanneer je wiet of hasj puur rookt werkt het (bij de meeste) een stuk psychoactiever. Althans, zo word het ervaren.
Dus meer high in je hoofd, inplaats van stoned in je lichaam.
Veel meer lachen, creativiteit en trippen inplaats van zwaar ontspannen, languit liggend op de bank.
Puur roken kun je op vele manieren doen.
Om het eens uit te proberen kun je simpel beginnen met een puurpijpje.
Zijn in elke coffeeshop wel te kopen voor een paar euro, of natuurlijk via bovenstaande banner.
http://azarius.nl/headshop/pipes/metal_pipes/pipe_giftpack/
Ikzelf vind de rook dan wel wat scherp en heet, en ga daarom liever voor wat groter werk.
Een bong is dan erg handig, zit een water reservoir in waar de rook door heen gaat en daardoor enigszins word afgekoeld. Vooral door de langere weg die de rook af moet leggen voelt deze veel minder scherp aan.
Let er wel op: Bij puur roken krijg je dus alles in 1,2 of 3 hijsjes binnen in plaats van bij een jointje die je in 10-15 minuutjes lekker rustig oprookt.
Het effect kickt er dus echt in.