Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heyy, Sinds kort rook ik zo nu en dan wat wiet uit een bong en soms een joint. Vooral als ik een bong gebruik hoest ik me helemaal het leplazarus. Ik gebruik een bong omdat dat een prettiger effect geeft en mijn longetjes lekker schoon houd. Nu is het uiteindelijke resultaat wel de moeite waart maar heeft er eimand nog tips om wat tegen die hoestbuien te doen?"
"oh ja en dat was met een dosering van 2,5 ml, hoe sterk de ghb was weet ik niet."
"IK heb ook 1x ghb gehad, was heel raar. Ik voelde een lichte roes, niet heel bijzonder. Ik dacht dus een te lage dosering. Maar na een uur kon ik mijn opgen met moeite openhouden. Ik heb zeker 2 uur aan een stuk door door de kamer gewandeld om wakker te blijven. Het was pas 6 uur en wilde toch nog wat aan mijn avond hebben. iemand met dezelfde ervaring of een verklaring?"
"na ongeveer 5 minuten kon ik niet wachten, ik had ook voorgedraaide joints gekocht. Daar maar 1tje van genomen. Pfff die voel ik wel"
"iemand ervaring met een bong? wat kan je het beste gebruiken hash of wiet? hoeveel hash of wiet moet er in? hoe gebruik je hem vervolgens?"
"TrippyShit zei: Hasj in een bong heb ik geen ervaring mee. Wiet wel. Hoeveel je erin stopt moet je zelf weten, maar veel hoeft er niet in. Dan hou je je vinger op het gaatje, vlammetje bij de wiet/hasj, zuig je em vol, vinger van het gaatje en alles gaat je longetjes in. Prachtig ding een bong :P Klik om te vergroten... klopt het dat je na 1 hijs hetzelfde effect hebt als na een hele joint roken?"
"hoe groot moet een bong minimaal zijn, ik zie van die mini bongs maar denk erover om er een van ongeveer 25 to 30 cm te kopen. Voornamelijkste reden omdat ik geen roker ben en dus ook geen teer in mijn maagdelijke longetjes wil"
"nou ik heb er een. Metteen wat hash bij gekocht. Net een paar flinke teugen genomen. Op een zere strot na voel ik nog niet zo gek veel. ben heel benieuwd wat er nog komen gaat. Nu wel wat wazig"
"Hoi Drientje, Zo te zien ben jij een ervaren gebruiker. Die status heb je niet alleen gekregen met succes ervaringen. Ik neem aan dat ook jij je ervaring hebt met onverstandig gebruik. Als ik voor mijzelf spreek heb ik xtc onderschat. Toen ik begon nam ik eerst een kwart. heeeeerlijk vond ik het. Dus een week later weer een kwart. de week daarop een halve. enz. zo nam ik 8 weken achter elkaar kleine doseringen xtc. Ik dacht pfff als iemand op een avond 4 pillen wegtikt dan kan dat van mij geen kwaad. In totaal heb ik in die acht weken 5 a 6 pillen gehad. Voor de duidelijkheid, ik ben 34 en heb nog nooit een depressie of iets dergelijks gehad, ben ook nooit neerslachtig of iets dergelijk. Inmiddels slik ik nu een aantal maanden anti depressiva omdat ik volledig ben gecrashed. Jank en paniekbuien de hele dag door, zwaar depressief zonder een aanwijzbare reden (behalve dan de xtc). Het blijkt dat mijn serotonine systeem overgevoelig reageerd op xtc. Het is niet bewezen dat GHB hersenschade veroorzaakt. Zeker bij incidenteel gebruik het lijkt mij ook zeer onwaarschijnlijk. In ieder geval lijkt het een van de meest onschuldige drugs te zijn die er is mits je het met mate gebruikt. Het dagelijks gebruik zoals flugeltje dat doet vereist veel ervaring en controle over jezelf en is lang niet voor iedereen weg gelegt. Overdosering en de lichamelijke verslaving zijn naar mijn weten de enige gevaren die GHB met zich mee brengt. Ik zou je willen vragen om voorzichtiger om te spingen met mensen die hier komen om advies zoals TS dat doet. Internet bied de mogelijkheid om problemen die TS heeft bespreekbaar te maken met "ervaren" gebruikers die weten waar ze het over hebben en haar waarschijnlijk van beter advies kunnen dienen als haar huisarts. Dat komt de "goede naam" van drugs volgens mij alleen ten goede."
"ikzelf gebruik ook efexor. mdma kan idd serotonine vergiftiging veroorzaken. Het gaat vaak goed maar kan ook heel plotseling de dood als gevolg hebben. Met GHB loop je dit risico niet. De risoco's van GHB met efexor zijn: GHB versterkt de versuffende werking van efexor. Dus voorzichtig doseren. Eerst met weinig beginnen en neem pas een andere keer meer als het te weinig was. Zo loop je het minst risico op out gaan. GHB brengt je dopamine en je serotonine aanmaak in onbalans. Dat is juist waar je efexor voor slikt. Met andere woorden, het vertraagt het genezingsproces. Ikzelf heb ook nu twee maal ghb gebruikt. 1x 3,5 ml en de keer daarop 5 ml. Ik gebruik 75 mg efexor. Het enige wat ik gemerkt heb is dat ik een week lang weer een lichte terugval heb gemerkt van mijn depressie. Niet te vaak doen dus, ik hou het een beetje als een extraatje. Zo nu en dan blow ik ook een beetje, dat kan ook geen kwaad met efexor. Maar daarvoor geld hetzelfde. teveel en te vaak vertraagt het genezingsproces. Ik heb navraag gedaan bij drugsinfoteam. De arts daar rade het gebruik van GHB af omdat dit je hersens teveel in onbalans brengt. Een klein beetje blowen, 1 a 2 per week kon geen kwaad. Wil je advies wat in jou geval het beste is raad ik je aan om contact met ze te zoeken. www.drugsinfoteam.nl Het duurt soms wel een paar weken voordat je antwoord krijgt. Veel succes"