Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lees dit nu pas. Zucht Enorm balen dit. Is er inmiddels nog een update hieromtrent?"
"Ik had geen bestelling uit staan bij hun. Gelukkig. Maar stond net op het punt om nieuwe ALD-52 te kopen voor (met name) microdosing. Jammer dit"
"Bedankt voor de reminder. Zie idd dat mijn vraag geinterpreteerd kan worden als zodanig, wat in strijd is met de laatste regel van t forumbeleid. Ik ga t gewoon proberen. En dan met een kwart zegeltje."
"Zoals ik het begreep niet. Deze stof stomd niet op hun lijstjes. Maar goed, toch gisteren een halve zegel gepakt om 16.00u... jeetje, heerlijk Pas rond een uur of 1 snachts jad ik t idee dat t wel redelijk uitgewerkt was. Wat me t meest opviel; de enorm lichte opbouw, echt heel fijn. Geen tot amper bodyload. Overigens ook amper visuals/verkleuringen/vervormingen. Maar dat mocht de pret echt niet drukken. Volgende keer een hele zegel proberen. Op t eerste gezicht lijkt me dit veel toegankelijker dan truffels/paddos. Het voelt minder zwaar. Wel duurt t een stuk langer. Ik ben fan"
"Jazekers. Ben ik ook blij om. Nu heb ik natuurlijk pas het topje van de ijsberg ontdekt, met een halve zegel (dus 50mcgr). Maar gevoelsmatig lijkt me dit nog interessanter dan psilo's. In die zin, dat het v.w.b. therapeutische doeleinden gemakkelijker is. Truffels of paddo's zijn wat meer onberekenbaar, soms wat donkerder, en het komt veel meer op met golven. De volgende keer wil ik een hele zegel ald-52 proberen. Wat kan ik verwachten qua intensiteit? Echt vele malen heftiger? Of valt dat nog mee? (anders wellicht 2/3e zegel proberen). En qua visuals... bij truffeltjes heb ik bij 10gr echt wel wat visuals (nee geen hallucinaties, maar wel golvende patronen etc...) Is dit ook te verwachten bij een zegel ald-52? Of moet ik dan toch echt (nog) hoger in de dosering zitten? Terwijl ik dit tik, heb ik trouwens een 1/8e zegel achter de kiezen (microdosing). Dit middel lijkt zich beter te lenen daarvoor, dan truffels (veel moeilijker om daarmee de spot-on dosering te vinden voor microdosing)."
"De reden dat ik zei dat ik ALD-52 (in de regel) meer geschikt vind voor therapeutische doeleinden dan truffels/paddo's, is met name omdat het meer berekenbaar/voorspelbaar is. Bij therapeuisch gebruik liggen er (doorgaans) vaker psychologische problemen ten grondslag (depressies, angst- en paniekstoornissen, PTSS etc)... en juist in die context lijkt het cleane en voorspelbare van ALD-52 beter (lees: minder risicovol) dan psilo's. Maar ik kan heel goed begrijpen dat sommige mensen juist eerder paddo's preferen, dit vanwege de doorgaans meer mystieke ervaring."
"Interessant wat je daar zegt. Ik begrijp je standpunt. Ik heb zelf nooit met hoge psilo doseringen gewerkt (meestal net geen hele portie ofzo. 10gr truffels ofzo). Dus wellicht dat het bij hogere doseringen er anders aan toe gaat. Zoals jij het nu vertelt, zie ik veel raakvlakken met ayahuasca. Daar krijg je ook wat je nodig hebt. Zo bam! in your face! Maandag de 24e ga ik trouwens weer voor een aya ceremonie. Dit maal onder begeleiding van Gino Renzo Cocchella Frisanco, een zeer bekwame sjamaan uit Peru. Ben zeer benieuwd hoe dat uitpakt. Dus geen relaxte dromerige muziek op de achtergrond, maar volop icaro's en gewapper met bananenbladeren. (en wellicht ook rapé en tabak)."
"Geen idee in hoeverre lsd qua dosering verschilt van zijn analoog ALD-52, maar bij die laatste heb ik destijds een halve zegel genomen (zegel = 100mcgr) en het gevolg was een volwaardige trip van +/- 9 uur, echter niet sterk visueel. Maar wel méér dan merkbaar; met name in de algehele ervaring en gedachtepatronen. Beter de eerste keer iets te mild, dan iets te sterk."
"Dank voor je bericht Lysergine ! Interessante materie zoals je het hier verduidelijkt."
"Practuna zei: Hallo mensen, ..... Klik om te vergroten... Beste Practuna, allereerst, wat vreselijk om te horen hoe jij je voelt, en hoe je in het leven staat. En daarmee ook de keuze die je voor jezelf gemaakt hebt. Ik kan niet oordelen over jouw gevoelens. Ik heb zelf (gelukkig) niet te maken met dit soort problemen. Wel heb ik al jaren een partner die met depressies, zware angst- paniekstoornissen en soms suicidaliteit worstelt. Dus ik kan me redelijk in dit onderwerp verplaatsen. Om een heel lang verhaal kort te maken. Ik ben zelf voor de volle 100% voorstander dat mensen volledige soevereiniteit over lichaam en geest mogen hebben, en daarmee dus ook bepalen of ze willen leven of niet. Echter, wil ik je wel wijzen op het feit dat, ondanks je al enorm veel geprobeerd hebt om je klachten te verminderen, nog meer tools bestaan op deze wereld. In diverse landen is men momenteel bezig met uitgebreide onderzoeken rondom de inzet van psychedelische middelen ter 'genezing' van depressies, angststoornissen, suicidaliteit, verslavingen etc. De uitkomsten hiervan schijnen _vooralsnog_ erg positief te zijn. Mogelijk dat een ayahuasca ceremonie, met de juiste mensen en begeleiding, voor jou dé oplossing kan zijn. Het is in ieder geval zeker de moeite waard om hier meer over te lezen, alvorens je tot een onomkeerbare beslissing komt rondom levensbeëindiging. Toevallig afgelopen week nog op Ned 2 een interessante docu hierover gezien: https://www.npo.nl/de-kennis-van-nu/16- ... ON_1266699 Meer weten over Ayahuasca, kijk dan eens (bijvoorbeeld) op de site van http://www.om-mij.nl Let op, ik wil niet zeggen dat dit pasklare oplossingen zijn. Ik zeg wel dat er heel veel mensen zijn wereldwijd, die hiermee weer de zin en het plezier van het leven hebben geleerd. Bovenstaande geldt ook voor verwante middelen als psilocybine, mescaline, lsd en iboga. Experimenteer nooit op eigen houtje met dit soort middelen. Daarnaast zijn ze soms verboden, deels verboden of gedoogd. Daarnaast wil ik het gebruik van zulke middelen niet propageren of aanbevelen. Ik wil je enkel wijzen op het bestaan ervan, en het feit dat deze middelen therapeutisch ingezet _kunnen_ worden. Ik wens je alle kracht toe. En hoop met heel mijn hart dat er een ommekeer in je leven komt. Ik duim voor je!"