Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGrinder, welke is goed?

Grinder, welke is goed?

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
PakTaxiLid
01-01-2024, 00:00
#1
als je en kleine volstopt aan de bovenkant kan je gewoon 2 dikke joints draaien btw, grote is niet echt handig.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik had een metalen grinder met 2 opvang vakjes zoals PakTaxi ook aanraad. Gaat jaren mee.
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik blow al een jaar of 10 netjes iedere dag en ik heb nog nooit de moeite genomen om een fatsoenlijke grinder te kopen.
Ik heb (en had) er een van plastic. Die bevalt me eigenlijk niet zo goed omdat ze al vrij snel stroef gaan lopen doordat de thc gaat plakken aan de zijkant etc.
Het lijkt me ook ideaal als de wiet een vak omlaag valt en nog een vak lager de stofdeeltjes zodat ik eens in de zoveel tijd een stevige joint kan draaien.

Dus heeft iemand een goede tip voor een goede grinder? Of tips waar ik rekening mee moet houden zodra ik een nieuwe ga kopen.
Ik wil er max 30 euro aan uitgeven, volgens mij moet ik dan wel een heel eind komen.
Thanks!
P
PakTaxiLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik zou er een halen dat de wiet een vak omlaag valt en nog een vak lager de stofdeeltjes zodat je eens in de zoveel tijd een stevige joint kan draaien.

wel een ijzeren
d
dacideLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb al tal van grinders versleten... hout, plastic etc..
Maar ik heb nu een Flamez grinder (een groot model), en ik wil nooit meer een andere.
http://www.flamez.eu/grinders-info/
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb er ook een gezien die een draaiwiel had, dat leek me op zich ook wel handig maar dat zal dan weer sneller stuk gaan?

Ik ga vanavond even langs de smartshop om er 1 te halen denk ik.
Een met meerdere vakken zat ik ook zeker al aan te denken. Is de grinder ook gelijk een opbergvak voor mijn gruis, daar heb ik nu ook nog een apart doosje voor. Ik vind denk ik een wat grotere ook fijner.
Thanks voor de tips!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zweibeiner zei:
Ik heb er ook een gezien die een draaiwiel had, dat leek me op zich ook wel handig maar dat zal dan weer sneller stuk gaan?
Klik om te vergroten...
Zo een heb ik een tijdje gehad, top ding was het maar ging helaas snel stuk inderdaad.

Als je een beetje een goede wilt is metaal wel aan te raden zoals anderen ook al zeiden.

Ik heb nu gewoon al weer een tijdje een simpele plastic grinder aangezien ik er soms een gratis krijg bij de smartshop. Niet ideaal, maar als ze stuk gaan heb ik vaak alweer een nieuwe klaar staan.
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben uiteindelijk voor het draaiding gegaan. Heeft 2 vakken waar het gruis en stof in kan en nu vind ik het jammer dat mijn gram al gruis was haha. Ik heb vervolgens dus wat gruis alsnog erdoorheen gedaan om te kunnen draaien en alvast wat stof in het onderste vak op te vangen. Ook vrouwen spelen graag meteen met hun nieuwe speeltje haha. (die zin niet verkeerd oppakken :tongueout:)
d
dacideLid
01-01-2024, 00:00
#9
PakTaxi zei:
als je en kleine volstopt aan de bovenkant kan je gewoon 2 dikke joints draaien btw, grote is niet echt handig.
Klik om te vergroten...

Vind ik juist wel. Maar ik rook het grootste deel van het jaar mijn eigen kweekje. En buitenwiet is vaak wat grover en groter. En dan is niks irritanter dan een kleine grinder. Daarom liefst een grote.

(maar ik gebruik hem toch enkel thuis. Dus hoef hem nergens naartoe te nemen)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zweibeiner zei:
Ook vrouwen spelen graag meteen met hun nieuwe speeltje haha. (die zin niet verkeerd oppakken :tongueout:)
Klik om te vergroten...
Vibreert die ook? :tongueout:
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als ik hard genoeg draai wel, maar het missen van een silicone laagje maar hem toch minder geschikt. Ik ben op zich wel van de uiterste maar hier trek ik dan toch een lijn. Paar maanden geleden heb ik al iets leuks daarvoor aangeschaft. Werkt op wifi en afstand enzo :grin:.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."