Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"was dus echt zwaar de bom ja! en zo'n dik geluid.. niet eens zo knal hard maar die bas en zo zuiver en zo mooi en zo en zo.. ja ik ben verliefd! meesterlijke setjes ook, zo veel vette platen gehoord. en ragge met producer.. tering wat ging die erop sfeer foto van mij :P: zowaar dehele tijd met een lach op mn gezicht daar rondgelopen, kon het gewoon niet bedwingen"
"SperSIZEboon zei: [SF] Safiertje zei: Wat een gruwelijk feest!!! Klik om te vergroten... echt 1 van de betere feesten waar ik ooit geweest ben niemand livesetjes van de bovenste zaal? Klik om te vergroten... zijn er volgens mij niet.. alhoewel die gast bij synapse en sei2ure wel aan het schreeuwen was dat er zoveel mensen aan het luisteren waren"
"miss djax live @ mainstage! vettt maar nog ff wachten op de line-up van de rest want daar ben ik wel benieuwd naar.. heb wel al aan iemand beloofd om mee te gaan maar ik hoor gemixte verhalen over dit feest. (2 jaar terug fantastisch geluid, afgelopen jaar overal kut geluid)"
"SperSIZEboon zei: ja daarom.. ik wil echt die set van producer hebben misschien komen ze nog bij Thunderdome radio Klik om te vergroten... was idd geweldig.. laten we het hopen"
"dik album.. al vanaf dag dat hij uit was veel geluisterd"
"hier naartoe: http://partyflock.nl/party/123080:Beatmachines.html wat een line-up! plus gratis, eigen consumptie en super locatie"
"SperSIZEboon zei: sowieso present 3e keer ground zero Klik om te vergroten... dan kun jij ons vast wel wat vertellen over het geluid de afgelopen 2 jaar"
"ja een zeer vette line-up!! vooral de industrial is echt om te smullen"
"ik ben uiteindelijk nog halsoverkop gegaan! super weer ja alleen helaas niet van de tekno kunnen genieten.. de hele tijd bij dance square gestaan maar het was evengoed gezellig"
"Robbie_Rob_ zei: Lauu zei: El_V zei: zo hard zal ik nooit gaan stressen voor een feest.. dan hoeft het van mij al niet meer Klik om te vergroten... idd...er zijn nog 8+ andere festivals waar je heen kan in de zomer Klik om te vergroten... ---> Defqon.. Uitverkocht.. Klik om te vergroten... dat is de reden van mijn post.."