Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"alcohol (matige) speed thuis een joint mijn hoofd is te zien op het forum "fotoalbum""
"vrijdag:alcohol"
"geen mais gegeten? :P"
"zaterdag:lsd en alcohol"
"vrijdag geleden speed gekocht(1 gram),ik snuif en het valt uit mijn neus(aan mijn neus gaat het niet liggen want die is groot genoeg ),de speed plaktte aan elkaar,ik heb het dan maar opgeëten"
"Angramar Temenos zei: Ik heb een keer meegemaakt dat een paar lui gingen snuiven en iemand alle lijnen wegniesde. Ja, dat was wel geinig.. voor mij. Voor hen wat minder Klik om te vergroten... ja haha,de allerkeerste keer was dat ook zo van mij...ik kreeg de speed voor niks van zwaarverslaafden,die wilden dat ik ook een speedgebruiker kwam,daar ik in mijn jeugdjaren geen geld tekort had...zodat zij ook mee konden profiteren ervan ,ik niesde en hun speed op hun tapijt...man wat waren ze pissig daar ik er zelf mee moest lachen"
"vrijdag:alcohol,lsd(halve zegel)en speed zaterdag:alcohol en speed zondagverschot van 2 gram speed(klein lijntje)"
"alcohol"
"xtc"
"vrijdag:klotehoffmans en bier zaterdag:bier en klotepep zondag:bier en klotepep als het zo verder gaat met die klotetroep,stop ik er verdomme mee"