Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goya zei: Is het schadelijk om 1 of 2 maal per week een 10mg methylphenidate te slikken voor mijn studie? Ik merk dat ik op een ritalin erg goed kan functioneren en mijn werk erg snel af heb Ik heb btw geen ADHD Klik om te vergroten... Nu moet ej eens goed luisteren. ik ben adhd kop btw, zie ik weet heel zeker dat het jouw helpt (mijn maten klappen ervan mee) MAAR moet je oppassen ik relatine is blijkbaar erg verslavend voor een NIET adhd'er. waarom? omdat ik (wij) al ons heel leven dat moetten pakken waardoor wij er beter tegen kunnen en minder verslaafd eraan worden. btw ik neem al heel men leven die pillen en ik moet zeggen dak der wel schijt van krijg. ik zou liever zonder gewoon om het feit dat het jhe eigenlmijk een beetje zombie maakt (emotieloos)."
"nu kan ik niet meer volgen, zeg je nu dat flikken likken kut naar truffels smaakt?"
"effe over de vraag, coke waarom en wat doet het? ik zal het je is in een nutshell zeggen: euforisch gevoel, jij bent de man, beetje emotionele kak, de kosten zijn hoog maar niets vergelijken om onder de sos zat te worden. en als je goeie sos hebt dan moet je niet zeggen dat je geen rush hebt. het probleem met van die drugsvragen van waaarom je het doet enzo is: het uitleggen wat voor gevoel je krijgt, dan sta ge daar na te denken hoe het voelt en dan kan je al zien wat de andere partij over je denkt."
"hmm van ether weet ik niks, maar van fantaseren: een maat van me heeft bewust dromen ontdekt, hij besefft als het ware dat hij droomt en hij heeft de mogelijk om te doen wat hij wil en dat toont wel aan dat het kan miss dat het verdovend effect hierop inspeelt"
"1* hoe oud ben je ? , acne??? 2* waar koop jij je weed???????? ga naar holland 3* ooi t al gedacht om je te wassen?"