Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"euhm 10 gr in 1 maand is dit teveel gebruiken? kben echt mega aan het doemdenken , dat ik plots hartstilstand ga krijgen ofzo...probleem is dat ik ook altyd kanker veel in huis liggen heb (speed) grtz"
"Euhm 1 lijn per dag hoor....maar 1 gram per maand dat is toch weinig soms op een feesje doeje toch al snel 3/4 gr of 1gr....Als ik er geen thuis heb, doe ik zo'n 4 a 5gr in een maand.Maar binnekort weer 25 gr ...daarmee zoals nu echt gaan zoals een gek hier op men kamer"
"nice...ik eet bijna nooit, maar voel me nice...nujaaaa nu ga ik wel weer super lang wakker blijven."
"6gr per week best veel...geen hartsteken ofzo?ja ,die trillende handen heb ik soms meestal alsk net lijntje naar binne heb gejaagd Maar zoveel doe ik dus niet ,jij leeft nog dus ik zal het ook wel overleven;d JOY!:d"
"damn, ben weer al een maandje "goed bezig"....Heb laatste tijd wel veel last van koude handen en voeten...all the time , iemand die weet waardoor dit komt? grtz coudi"
"hislordship zei: coudi zei: Okay , ga het ook eens proberen...maar snuiven geeft je zo kk zalug gevoel in je neus , dus ik denk dat men voorkeur daar bij zal blijven:d Klik om te vergroten... Zalig??? het brand en dat vind jij zalig??... Klik om te vergroten... joa tuurlijk wat is daar fout mee?"
"Heb dat altijd hoor...mss ligt het hier aan het spul in belgië?...Het is ook nie echt branden dat het doet , het meer zo van hmm nice"
"Hello , in wat doeje best je speed voor een bommetje? thx!"
"Vreselijke schoenen :d"
"Wanneer komt Nederland en België binnen...? Zou al te gek worden"