Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste mensen, Gisteren heb ik van B+ thee getrokken. Voorheen heb ik een stuk of 8 fijne trips gehad van shrooms (nat) en truffels. Maar deze keer ging het anders. Ik had een doosje gedroogde, heb ze in een mixer gedaan, daarna thee van getrokken. Twee volle theelepels (van die grote lepels). Na tien minuten begon het, het ging ineens veel heftiger dan anders. Normaal gesproken heb ik trips dat alles een beetje beweegt en de logica van de wereld weg is. Deze keer was het anders: De wereld zag er nog zo uit als hij was, maar ik verloor totaal mezelf. Ik hoorde alles met een soort echo, en er was een flinke visual trail. Kleuren begonnen wel te vervormen, maar ik was schijtbang. Ik begon alles te vergeten. Mijn familie en vrienden sprongen door mijn hoofd. Toen ben ik op bed gaan liggen. En daar begon het pas echt. Ik deed mijn ogen dicht en had enorme closed-eye visuals. Driehoekjes en gekleurde geanimeerde blokjes, van daaruit een soort rode ruimte in gegaan, en voor ik het wist zag ik dus echt een soort vage wezens. Ik heb een soort adelaar van driehoekjes ontmoet, en iets zei me 'Dus jij wilt het zien, kom dan maar mee'.. Ik dacht dit is het einde. Nog een of ander raar blurrie wezen wat om zijn eigen as draaide. Ik dacht ik wordt gek en kom niet meer terug in de normale wereld. Die gedachte maakte me ontzettend bang. Na twee uur, wat voor mij een dag lang leek, kwam ik weer bij. Ik zit nu, een dag later, nog steeds gespannen in mijn stoel, terug te denken over wat ik gezien heb. Het gevoel komt af en toe terug en maakt me nog steeds half misselijk. Heeft iemand dit ook meegemaakt? Hoe kan ik daarmee omgaan? Het lijkt alsof ik gezien heb hoe mijn hersenen leven waarnemen, en hoe het zal zijn als je totaal waanzinnig bent geworden. Ik ben bang om alleen te zijn. Dit is echt nieuw voor mij, ik dacht dat ik redelijk stevig in mijn schoenen sta en ben ook wel een redelijk nuchter persoon. Voel me nog steeds redelijk fucked up, hopelijk verdwijnt dit met de tijd.."
"Thanks Mandra, Het gaat intussen al wat beter. Heb er inderdaad van geleerd, en wel hoe het is om helemaal krankzinnig te zijn. Ik ben op een gegeven moment ook wel 'mee gegaan' zeg maar, in de trip.. ergens was dat best bizar. Wat ik gevoeld heb op dat moment zal me zeker wel bij blijven. Gisteravond koninginnenacht gevierd - ik was erg blij om weer onder de mensen te komen. Maar tijdens het eten voelde ik me nog niet echt lekker. Ik was nog steeds wat afwezig. Een maat van me zei dat dat ook nog wel effe kan duren voor het helemaal weg is. Ik vraag me af of je echt krankzinnig kunt worden van dit spul. En of een overdosis mogelijk is? Ik bedoel, het had niet veel dieper moeten gaan op die avond.. ik voelde mijn brein gewoon tintelen. Zo raar.. Maar goed, wat je zegt, niet te veel over nadenken.. het was weer een tripje - leuk is anders - volgende keer beter... maar dat zal nog wel even duren."
"Zo'n verhaal raakt me. Ik wil je dan ook heel veel sterkte wensen met stoppen. Ik ben zelf gestopt met blowen en roken (inhaleren van rook) en weet als geen ander dat alcohol juist de zin vergroot. Ik kan niets anders zeggen dan : VOLHOUDEN! Telkens als je zin krijgt, denk aan je dochtertje en hoeveel je van haar houdt. Doe het niet alleen voor jezelf maar ook voor haar. Oh en zoek een leuke hobby, of begin met rennen of sporten / andere hobby zodra je daar de energie voor hebt. Afleiding schijnt goed te werken. Sterkte!"
"Zie hieronder mijn kweekset. Op 23/2/2012 begonnen met soaken, afgegoten, daarna de zak dicht gedaan en niet meer geopend. Zojuist, 3 weken later, heb ik de zak open gedaan om te luchten en er kwam me toch een penetrante lucht uit. Niet echt fris dus. En de verkleuring is ook niet goed denk ik. Kunnen jullie hier meer over zeggen? Is dit nou contaminated? Of zijn die kleine stoempjes opkomende paddos? Ik heb voor de zekerheid maar een nieuwe set gekocht, die komt vandaag of morgen binnen, maar dan wil ik toch echt dat het goed gaat..."
"Oeps.. ik zie dat er een kweek en crea hoek is, zou een van de mods deze thread daar heen willen verplaatsen?"
"Thanks voor de reactie (en 't verplaatsen van deze draad), PepTalk, weet jij of het beter is om af en toe te luchten? Ik had begrepen dat het ook kan door de zak dicht te laten, maar volgens mij is dat de oorzaak dat het mis is gegaan. Ik ben steriel te werk gegaan en er zit gewoon kraanwater in. Heb ook het idee dat ik het water eerst moet koken en laten afkoelen voordat ik het voor de kit gebruik. Anders kan het toch nooit steriel zijn?"
"Zojuist de tweede bak in de soak gezet. Deze komt van een bekende (Aza..) en voelde al heel anders aan. Tijdens het soaken van de eerste bak kwam zowat de hele boel als een 'klomp' bovendrijven. Ik heb het vermoeden dat die bak dan ook al vrij oud was... dus binnekort ga ik eens terug naar de winkel om te vragen. Alhoewel ik zelf de fout in ben gegaan door totaal niet te luchten. Ik neem aan dat ik vanaf morgen al moet beginnen met luchten, ondanks dat er nog niets uitgeschoten is? Ivm met CO2 en dergelijke (heb al redelijk wat forums afgezocht voor info). Hoe kan ik dit het beste doen? Gewoon even de zak openen en er met m'n (schone) handen boven wapperen? Of de zak geheel 'samenpersen' en weer openen zodat de lucht er geheel uit is? Het bakje heeft nu ook een andere plek midden in de woonkamer gekregen. Ik ben zeer benieuwd en hou jullie op de hoogte!"
"Haha! Die chipszak-methode ga ik zeker hanteren Ik ben benieuwd."
"Ik ben 11 dagen geleden teruggegaan naar de winkel en heb gelukkig gratis een nieuw bakje gekregen. Op dezelfde dag is een bakje van een internet winkel binnengekomen en deze heb ik tegelijkertijd gesoaked. Een mooie test dus. Deze foto is van dag 11 na het soaken (internet bakje). Op de 10e dag schoten ze uit de grond. Deze champignons doen het duidelijk beter. Het andere (vervangende) bakje van de lokale winkel is nog steeds niks, en het stinkt weer als rotte mest. Eigenlijk stonk dat bakje al vanaf dag een dus ik denk dat ze hier mest voor hebben gebruikt. Wel heel leuk om te zien hoe snel ze groeien. Ik maak nu iedere dag een fotootje en je ziet ze echt explosief groter worden!!"
"Klaar Heb de oogst nu in bakjes gedaan en in de koelkast gezet. Nu zit er aan de onderkant wat blauwe uitslag. Hopelijk is dit niet iets waar ik me zorgen over moet maken. De volgende vlucht ga ik proberen te drogen. Als iemand me kan wijzen op wat goeie tips voor het drogen, dan hoor ik het graag.. Morgen eens testen hoe psychoactief ze zijn"