Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik ben nieuw op dit forum maar ik wilde ff zeggen: ik ben 15 jaar en ik ben nogal benieuwd naar al de zaken die god verboden heeft. laatst heb ik xtc geslikt (de pil Superman) het was rond 01.30 ik moest om 02.00 al weer naar huis. dus toen ik in bed lag begon ie te werken! ik vond alles zo geweldig en mooi. ik had niks meer aan mijn hoofd! Maar toen ik begon te lezen wat Xtc met je doet. ik heb me alleen maar fantastisch gevoeld niet onuitputtelijk of iets zou het wel echt zijn geweest dan?????? wie kan me helpen"
"zou het dan wel echt geweest zijn echte XTC zijn geweest?"
"gelukkig weet jij er veel vanaf hoe komt dat toch? ben blij dat ik toch goed spul heb gekregen want ik kende die gast helemaal niet! voor hetzelfde geld was ik nu dood geweest ofzo.... toch heb ik er problemen mee dat ik het heb gedaan: tegenover mijn ouders en omdat ik de dwang voel naar meer elke keer als ik uitga ga ik op zoek naar die gast (ik heb hem nog nooit gevonden) de ene kant in mij zegt dat ik het zeker niet meer moet doen maar de andere kant van wel....."
"mijn pil was wit (zo'n driehoekje) met een superman teken.... dus als ik het goed begrijp was het wel echte alleen het bevatte alleen maar MDMA ofzoiets dus dat is alleen maar een stof die er voor zorgt dat je je helemaal gelukkig voelt"
"dus het kan ook gewoon paracetamol geweest zijn denk ik toch van niet! och ja scheit aan....."
"aah ok ... ben van plan om er niet meer aan te denken of het echt een goede pil was .... .ey ik leef nog! waarom ben je gestopt als ervaringsdeskundige???"
"ik weet niet hoe oud je bent ofzo ... maar zou het niet fijn zijn om mensen te helpen die in dezelfde situatie hebben gezeten waar jij in zat! dat zou mij helemaal gelukkig maken (dat ik die kan helpen) maja dat ben ik weer.... ben je nou nog steeds gestopt?"
"lijkt me ook echt de ideale job voor jou! fijn dat je eindelijk een doel voor ogen hebt... mij lijkt zo iets ook leuk om te doen maja ik ben pas jong :P ik zie allemaal nog wel ik spreek je"
"geloof ik best ja... VOLG JE HART en de goede raad van andere mensen ik zou het doen als ik jou was"
"goed gezegd looyke"