Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo, Ik heb een snow white staan van 1,5 maand oud. Ik veronderstel dat het een vrouwtje is maar ik kan ng geen haartjes zien en de plant staat al op 12/12 licht/donker. Mijn plantje blijft rustig groeien maar er beginnen nu ook bladeren te verdorren. De pot is zeker groot genoeg en ze krijgt zeker genoeg water. Ik kweek onder 2 spaarlampen van 125 watt. Kan iemand mij helpen? mvg tomas"
"maar ik ben vanaf het begin al bezig met alleen die spaarlampen. zij heeft een hele tijd goed gegroeid onder deze lampen. ik heb een artikel gelezen over kweken onder spaarlamp, TL lamp en LED licht. kan mijn spaarlamp messchien het juiste spectrum voor de groei maar niet voor de bloei? het probleem is dat die grote kweeklampen toch wel wat verbruiken en zichtbaar zijn met infarood kijkers. of kennen jullie een ander (relatief goedkoop) alternatief voor mijn spaarlampen? toch bedankt voor de reeds gegeven reacties mvg"
"hallo, goed e wel dat er opium in papaver zit. maar hoe kom je tot een zo zuiver mogelijke vorm van opium uit zo een plantje? het recept van partey flok heb ik al gezien maar dat ziet er toch niet zuiver uit? of wel? wat doe je er dan mee? (spuitn snuiven drinkn, roken...) hoe kom je dan tot de echte heroine? mvg tomas"
"hallo, is hier iemand op dit forum van belgië die mij zaadjes kan verkopen? liefst white widow of notherm light. voor een schappelijke prijs. ik heb al prijzen gekregen van 50⬠voor 10 zaadjes (geen feminised). liefst geen stekjes want dei overleven de treinrit niet. grtz"
"goed, zo heb ik al veel adressen gezien ma nog een klein detail... de mama mag er niet van weten en die controleert nog altijd de rekening (ben just 1 maar als je iemand kent die dit onder rembours wil doen? want dat dutch headshop doet wel rembours maar alleen binnen holland (en dan moet ik het geld nog altijd overschrijven naar ginter)"
"ok mensen die ong hetzelfde probleem als mij hebben, die azarius is een hele goede site en beantwoord aan mijn voorwaarden. grtz"
"hoe herken je de mannelijke bloempjes op een kempzaadplantje? verhoogt de thc dan echt? mvg tomas"
"hallo, ik ben nu toch al een tijdje op zoek naar zaadjes of stekjes... kan iemand me zeggen waar ik een coffeeshop dicht bij de grens van belgiƫ vind en dicht bij een treinstation ligt? of is er iemand van belgiƫ die er mij wil verkopen? of een ander alternatief heeft? graag had ik white widow of notherm light gehad. mvg tomas"
"klein vraagje... wat zijn zo de belangerijkste verschillen tuusen nederwiet en andere soorten? en is dit goed zaad om innen te kweeken?? grtz tomas"
"is er geen coffeeshop dichter bij de grens? want tilburg is bija 200km van bij mij vandaan. en ik kan alleen met de trein reizen."