Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskempzaad

kempzaad

4 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
c
cokejunkyLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoe herken je de mannelijke bloempjes op een kempzaadplantje?
verhoogt de thc dan echt?
mvg tomas
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bron: http://www.cannabis-belgie.com/modu...wtopic&t=42&postdays=0&postorder=asc&start=15

*over kemp
kemp is een plant die gekweekt word voor zaad en daarom met uitzonderingen eenhuizig is ,dit betekend dat ze zowel manelijke als vrouwelijke bloemen draagt
waneer je deze gewoon laat groeien dan ga je buiten veel zaad ook nog slechte weed hebben rook deze stuff op en gegarandeerd een kater ,maar zelfs dit heeft niks met thc of cbc nog cbd te maken
wat ik gedaan heb is telkens voor het opengaan elke manelijk bloemetje verwijderd tegen de laatste faze van de bloei (laatste drie weken) groeide deze al niet meer terug
deze weed is niet hoog in thc maar zsal toch een gehalte hebben van boven de 5% dit door de voordurende stress van het verwijderen van manelijke bloemen,en doordat de stam de laatste week vol gaten zat
deze weed is weldegelijk rookbaaren ik weet niet wat julie voorkeur is maar een hoog cbd gehalte is niet persee slecht het verdooft enkel en maakt je niet unstoned
ik zie dit experiment dan al erg geslaagd
en ik weet niet meer wie het vroeg maar kemp bloeit vroeger af van nature uit
nog even dit kemp=hennep voor de zogenaamde pro's die dachten dat ze het wisten dus ga eens opnieuw opzoeken
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#3
hypersnap zei:
Bron: http://www.cannabis-belgie.com/modu...wtopic&t=42&postdays=0&postorder=asc&start=15

*over kemp
kemp is een plant die gekweekt word voor zaad en daarom met uitzonderingen eenhuizig is ,dit betekend dat ze zowel manelijke als vrouwelijke bloemen draagt
waneer je deze gewoon laat groeien dan ga je buiten veel zaad ook nog slechte weed hebben rook deze stuff op en gegarandeerd een kater ,maar zelfs dit heeft niks met thc of cbc nog cbd te maken
wat ik gedaan heb is telkens voor het opengaan elke manelijk bloemetje verwijderd tegen de laatste faze van de bloei (laatste drie weken) groeide deze al niet meer terug
deze weed is niet hoog in thc maar zsal toch een gehalte hebben van boven de 5% dit door de voordurende stress van het verwijderen van manelijke bloemen,en doordat de stam de laatste week vol gaten zat
deze weed is weldegelijk rookbaaren ik weet niet wat julie voorkeur is maar een hoog cbd gehalte is niet persee slecht het verdooft enkel en maakt je niet unstoned
ik zie dit experiment dan al erg geslaagd
en ik weet niet meer wie het vroeg maar kemp bloeit vroeger af van nature uit
nog even dit kemp=hennep voor de zogenaamde pro's die dachten dat ze het wisten dus ga eens opnieuw opzoeken
Klik om te vergroten...


bullshit, echt waar!


ik heb 2 jaar geleden eens een kempplant gezaaid... en het ware 2 vrouwelijke planten... kemp is gewoon hennep, dus wiet die verbouwd wordt voor o.a. het zaad maar ook voor de hennepvezels enzo...

hennep is NIET eenhuizig, maar tweehuizig, er zijn mannelijke en vropuwelijke soorten zoals bij pafbare wiet...


maar, in hennep zit heeeel heeeel weinig thc, je voelt er niets van als je t rookt en tsmaakt nie erg lekker ook niet.
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#4
of je koopt gewoon voor 10 euro wat goeie zaadjes voor chille wiet, en als je een mannetje ertussen hebt staan ken je ook nog zaadjes produceren voor komende jaren (alleen zou ik er dan maar één vrouwtje bij laten staan en de rest ergens anders..) :mrgreen:

gewoon niet zo moeilijk doen met die kempzaadjes, ik heb het ook geprobeerd maar meestal groeien ze zelfs voor geen meter of het worden lange dunne stengels :confused:
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#5
hwo jo, bij mij waren het anders wel kempplanten om U tege te zeggen (2.5-3m hoog en 1.5 breed zoiets)


ma idd, ge koopt beter een wietzaadje :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."