Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszaadjes...

zaadjes...

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
c
cokejunkyLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo,
ik ben nu toch al een tijdje op zoek naar zaadjes of stekjes...
kan iemand me zeggen waar ik een coffeeshop dicht bij de grens van belgië vind en dicht bij een treinstation ligt? of is er iemand van belgië die er mij wil verkopen? of een ander alternatief heeft?
graag had ik white widow of notherm light gehad.

mvg
tomas
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je kan overal op zaadjes internet bestellen.

Of je kan in elke grow-, smart- en soms zelfs coffeeshop zaadjes kopen. Die zijn er genoeg, ook dicht bij een station (bv in Tilburg)

Of als je stekjes wilt, zijn die echt niet moeilijk te vinden. Gewoon wat (discreet) rondvragen in een grow-, smart- of coffeeshop.
c
cokejunkyLid
01-01-2024, 00:00
#3
is er geen coffeeshop dichter bij de grens? want tilburg is bija 200km van bij mij vandaan. en ik kan alleen met de trein reizen.
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waar woon je?
c
cokejunkyLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik ben van ronse, dat ligt zo aan de taalgrens met wallonië.
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mja, Terneuzen is recht naar boven als ik de kaart bekijk, maar daar is dan weer geen station (voor zover ik weet)

Ik denk dat ik beter een van onze Nederlandse vrienden laat antwoorden.
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dissonant zei:
Mja, Terneuzen is recht naar boven als ik de kaart bekijk, maar daar is dan weer geen station (voor zover ik weet)

Ik denk dat ik beter een van onze Nederlandse vrienden laat antwoorden.
Klik om te vergroten...

dissonant hoe ga jij naar grow-smart-cofshop ? sinds je niet zo ver van me dorpje woont :tongueout:
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Auto

Vroeger met de bus. Is chill als je een buzzy pas hebt. Duurt wel vrij lang (minstens 4 uur heen en terug)

Trein is slecht idee. Heel veel controle en kost belachelijk veel.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#9
geen homegrow shop ergens?
bij ons kan je gewoon kant en klare stekkies halen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."