Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoop voor jou dat er geen atropine doorheen je coke zat... Daar kan je namelijk zwaar van beginnen trippen, grty"
"de eerste keren dat ik coke kocht merkte ik er ook niet veel van dit ook omdat ik al speed gewend was. Maar de laatse tijd heb ik een andere dealer en voel ik het direct al van 1 lijn.. Had nooit gedacht zo strak te kunnen staan van coke als je er niets van voelt zou ik aanraden bij iemand anders te gaan tot je de goede gevonden hebt.. Dan zal je er zoiezo wel iets van voelen..."
"een oude maat van mij spoot ook altijd zijn speed en bruin. hij is nu 25 jaar en heeft keelkanker denk wel dat dit verband heeft met elkaar.. grt"
"bommetje is mogelijk maar vind ik zelf verspilling deze voel je veel minder dan een lijntje. en waarom bommetjes het snuiven en klaarleggen van de lijntjes vind ik juist top op de coke... grts"
"beste medegebruikers, ik snuif al zo een goede 3jaar bijna dagelijks cocaine niet om fier op te zijn. Zo een goede1,5 a 2 gr op een avond met redelijk wat bier en veel sigaretten.. Nu de laatste tijd zit ik met een pijnlijk probleem wanneer ik snuif zelfs van de eerste lijn al shiet deze direct door naar men keelgat wat echt een aanslag is voor men keel, ook heb ik de dagen ernaar pijn aan men oren.. Weet zelf ook wel dat ik wat teveel gebruik maar daarvan kunnen deze klachten toch niet komen? wie weet meer groeten cityboy"
"inderdaad ik moet je gelijk geven.. rook van mijn 15de tot 22ste alle dagen wiet. Ben nu mijn 2de week aan het stoppen alleen in de week. alles wat jij hebt, ervaar ik ook slechtkomen van sigaret, hyperventieleren, paniek, niet slapen, agressie, depressief. Nu ondervind ik pas ook wat wiet met je kan doen maar toch wil ik blijven volhouden om alleen de vrijdag en zaterdag wat te roken. grtz"