Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscocaine schiet direct door naar keel

cocaine schiet direct door naar keel

2 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
c
cityboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
beste medegebruikers, ik snuif al zo een goede 3jaar bijna dagelijks cocaine niet om fier op te zijn.
Zo een goede1,5 a 2 gr op een avond met redelijk wat bier en veel sigaretten..
Nu de laatste tijd zit ik met een pijnlijk probleem wanneer ik snuif zelfs van de eerste lijn al shiet deze direct door naar men keelgat wat echt een aanslag is voor men keel, ook heb ik de dagen ernaar pijn aan men oren..

Weet zelf ook wel dat ik wat teveel gebruik maar daarvan kunnen deze klachten toch niet komen?

wie weet meer


groeten cityboy
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik snap wat je bedoelt, heel irritant is dat.

Van doorschieten naar mijn keel heb ik last als ik al veel gesnoven heb op een avond. Het lijkt dan net of er niks meer blijft hangen in mijn neus, alsof die niks meer kan opnemen, omdat er overal een laag coke op zit van binnen zeg maar. Mijn neus spoelen met lauw water helpt dan. Alleen heb ik na spoelen wel weer veel sneller een bloedneus/bloedkortsten als ik dan doorga met snuiven.

Ik krijg ook keelpijn als de coke in mijn keel komt en soms ook lichtelijk benauwd als het ook een beetje in mijn luchtpijp komt. Steken in mijn oren heb ik ook wel eens na coke gebruik. Of soms ook piepen of een beetje suizen in mijn oren na heftig gebruik.

Heel gek zijn dat soort klachten niet natuurlijk, aangezien keel, neus en oren één systeem zijn met elkaar verbonden.

Het scheelt bij mij ook hoe grof of fijn de korreltjes coke zijn. Als ze te fijn zijn, schiet het veel sneller in mijn keel of luchtpijp. Ook scheelt het per neusgat bij mij. Ook hoe hard ik snuif scheelt.

Wat je er aan kunt doen weet ik niet zo goed. Ik vind de geïrriteerde neus en het kater gevoel zo vervelend, dat me dat weerhoudt om het dagen achter elkaar te gebruiken. De last van mijn neus en keel verdwijnen vanzelf weer als ik niet gebruik. Ik gebruik ongeveer maandelijks.

Eigenlijk kun je denk ik het beste naar je huisarts gaan met je klachten. Pijn en last zijn natuurlijk geen goede tekenen. Al zal je arts waarschijnlijk ook aanraden je gebruik te minderen. Maar goed dan weet je in ieder geval of er schade is aan je neus of keel als je er door een arts laat naar kijken. En je weet dan of het alleen door je gebruik komt en niet toevallig ook aan iets anders ligt.

Waarschijnlijk kan die je ook helpen om te minderen, mocht je dat willen. Een arts kan je geen behandeling opleggen en heeft geheimhoudingsplicht, dus je kunt er veilig met je klachten terecht.
W
WillestLid
01-01-2024, 00:00
#3
Alles hierboven is herkenbaar. Sowieso wel eens spierpijn, last van m'n nek ofzo, maar dat van je oren en in je keel klopt. Veel drinken maat! Coke achter onder je tong smeren is wel bevorderend voor de werking en als je het in je keel voelt.. na een kwartier tot een half uur dan weet je dat het doorkomt, maar veel drinken is mijn advies, bij voorkeur sinaasappelsap, heb ik naast m'n bed staan, geen melk. Of water maar das logisch :wink:. Verder heb ik ook een potje dampo, lekker doorademen door je neus en niet teveel piekeren, das onzin.. weet je de volgende dag. Good luck gek.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."