Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi, ik ben van plan een aantal reports te schrijven. sinds ik al deze dingen weer herleef van mijn xtc geschiedenis door jullie trips te lezen, begin ik met xtc. mijn nummer 1 drug om te doen als ik geen medicijnen slik. ik was dus in haarlem patronaat Spor en stoned zijn en wappie natuurlijk. zeer intense muziek als je dit niet kent. Ze hadden stroboscoop, hierdoor leek het alsof je als een geest door mensen heen liep. Mijn beste vriend werd hier ook helemaal gek van. uiteindelijk van feest af taxi genomen, taxi shauffeur was beste vriend. ALWEER. mijn beste vriend zag mij alleen onder de piersings en rode beestjes zitten, en werd geplaagd door een computer spel battle helm die voor zich uit zweefde. Lijkt een beetje op gele smurrie in je ogen krijgen in lucide dromen. Het reist met je hoofd mee. Ik was uiteindelijk thuis na me fiets op te hebben gehaald. Noh, dat is lekker fietsen hoor. niets raars gemerkt, tot ik thuis kom. Op mijn huismuur, allemaal formules en berekeningen letters en cijfers. Eenmaal bij de muur verdween het als lucht. Terug, is het er weer. Ik besluit me fiets binnen te zetten en merk opeens iets geel wits uit de maan. Geen banaan gelukkig. Het is duidelijk een peuk, want er zweeft rook boven (!) de maan rookt dus ook. Binnen, ik experimenteer met me moeheid en slapeloosheid en check mezelf allemaal rare psycho bekken trekken. Me mond groeit allemaal kanten op. Ik zie dit in de uitstaande monitor die ik op me kamer heb. dat was het wel. me eerste keer was wel het chillst. Ik zat revenge of the joker te spelen en in een irritant ijslevel constant in gaten te vallen. Dit kon me na een poosje weinig meer verrotten natuurlijk, echter ik vond de mannetjes veelste lief en mooi om aan te vallen. Dit was met mitsubishi's, een halve (!) pil. Me beste vriend valt op de grond en komt spontaan een uurlang klaar. Ik ben heel serieus bezig tegen zijn bank aan te schuuren want dit was zo'n gigantisch lekkere bank. jaar later een hele hoop van die pillen doorgeslikt, kreeg de hemel in mijn lichaam en brein, sliep wekenlang 2 uur per avond, begin allemaal brieven te schrijven naar de media met allemaal achterlijke plannen. Ik kom niet meer bij van het lachen. Wil opeens me moeder doodmaken, beland in gekken huis, waar ik monitor met computer kapot gooi, de ruit ingooi met een brandfles en toch maar blijf om tegen een heel brandweer team te vechten. dit allemaal omdat ik toch beter niet kan stoppen met medicijnen. en omdat de politie (as usual) niet met mij wou praten. ik ben helaas psychonaut. maarja whatevz."
"dit is in mijn interesse omdat anti depressiva veel op anti psychotica lijken, wat ik heb. Kratom, legale opium lukt volgens mij ook niet met dit soort middelen. Ik kreeg alleen effe een heet hoofd. waarschijnlijk heeft dit met neurotransmittor blokkades te maken. dit is zeer jammer want ik hoopte op meditatieve toestand."
"geen medicatie dat dit remt toevallig?"
"Ik had gistere door me waterpijp 40% extract genomen. Soms werkt salvia niet ofzo, nou dit zeker wel. Direct toen ik begon te smoken snapte ik niet meer of er nu wel of niet salvia in zat. Ik was zeker ervan dat ik nog normaal was, dus ik duwde mijn armen omhoog aan elkaar en lijnde de salvia naar mijn waterpijp opening. Alles ging steeds moeilijker en onbegrijpelijker ook al had ik net 1 hijs genomen. man man man, ik zie de waterpijp uit mijn arm komen. De waterpijp zit ook aan de poot van een hek vast, en ik probeer zorgvuldig dit hek naar mijn mond te krijgen. Zoals gewoonlijk als je schizo bent hoor je opeens allemaal mensen buiten lachen. Opeens had ik hem door, ik zat in de tussen wereld en omdat dit een machine is is dat best wel heel erg grappig. Iedere keer als ik mijn arm bewoog bewogen stukjes van mijn visie heel erg belabberd mee. Ik kon nog haast geen tandwielen zien. Ik plaatste mijn been over een bank heen, en verwachtte dat heel het bestaan uit elkaar zou tollen. Whatever ik kroop langzaam terug naar de overkant naar me huis. Maar ik zat al in mijn huis met mijn gedachten en visie. Gelukkig is dit een korte high, als ik zoiets uit lsd zou krijgen 8 uur lang ofzo, dan zou ik het echt verliezen. Vorige keer wist ik niet of ie het deed. Me beste vriend en ik zaten alleen maar wat te lachen, ik snapte ook dat de flat 2d was, heel belangrijk. Dit was echt shit salvia. Maar na heel veel wiet en salvia begonnen we ook door het flat gebouw te spoken. Mijn beste vriend zat door alle muren heen verwoven in zijn visie. Ik zag hem als een machine in en uitelkaar draaiend. Ik zat zoals gewoonlijk als een bezetene te lachen. Totdat ik merkte dat de vloer en mijn kaak eigenlijk aan elkaar gekoppeld zaten, en dat dit allemaal gemaakt was van lopende kaboutertjes. Toen ik dit besef eenmaal had begon ik zo hard te lachen dat er een hele rollade aan kabouters uit mijn mond reisde de oneindigheid van de vloer in. WOW."