Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsslaap tekort + wiet + drum n bass + xtc

slaap tekort + wiet + drum n bass + xtc

0 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
c
chresLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoi, ik ben van plan een aantal reports te schrijven.

sinds ik al deze dingen weer herleef van mijn xtc geschiedenis door jullie trips te lezen, begin ik met xtc. mijn nummer 1 drug om te doen als ik geen medicijnen slik.

ik was dus in haarlem patronaat :stoned: Spor en stoned zijn en wappie natuurlijk. zeer intense muziek als je dit niet kent. Ze hadden stroboscoop, hierdoor leek het alsof je als een geest door mensen heen liep. Mijn beste vriend werd hier ook helemaal gek van.

uiteindelijk van feest af taxi genomen, taxi shauffeur was beste vriend. ALWEER.
mijn beste vriend zag mij alleen onder de piersings en rode beestjes zitten, en werd geplaagd door een computer spel battle helm die voor zich uit zweefde. Lijkt een beetje op gele smurrie in je ogen krijgen in lucide dromen. Het reist met je hoofd mee.

Ik was uiteindelijk thuis na me fiets op te hebben gehaald. Noh, dat is lekker fietsen hoor. niets raars gemerkt, tot ik thuis kom. Op mijn huismuur, allemaal formules en berekeningen letters en cijfers. Eenmaal bij de muur verdween het als lucht. Terug, is het er weer. Ik besluit me fiets binnen te zetten en merk opeens iets geel wits uit de maan. Geen banaan gelukkig. Het is duidelijk een peuk, want er zweeft rook boven (!) de maan rookt dus ook.

Binnen, ik experimenteer met me moeheid en slapeloosheid en check mezelf allemaal rare psycho bekken trekken. Me mond groeit allemaal kanten op. Ik zie dit in de uitstaande monitor die ik op me kamer heb.

dat was het wel. me eerste keer was wel het chillst. Ik zat revenge of the joker te spelen en in een irritant ijslevel constant in gaten te vallen. Dit kon me na een poosje weinig meer verrotten natuurlijk, echter ik vond de mannetjes veelste lief en mooi om aan te vallen. Dit was met mitsubishi's, een halve (!) pil.
Me beste vriend valt op de grond en komt spontaan een uurlang klaar. Ik ben heel serieus bezig tegen zijn bank aan te schuuren want dit was zo'n gigantisch lekkere bank.

jaar later een hele hoop van die pillen doorgeslikt, kreeg de hemel in mijn lichaam en brein, sliep wekenlang 2 uur per avond, begin allemaal brieven te schrijven naar de media met allemaal achterlijke plannen. Ik kom niet meer bij van het lachen. Wil opeens me moeder doodmaken, beland in gekken huis, waar ik monitor met computer kapot gooi, de ruit ingooi met een brandfles en toch maar blijf om tegen een heel brandweer team te vechten.
dit allemaal omdat ik toch beter niet kan stoppen met medicijnen. en omdat de politie (as usual) niet met mij wou praten.

ik ben helaas psychonaut. maarja whatevz.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."