Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstripreport schizo + autist + lots of salvia

tripreport schizo + autist + lots of salvia

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
c
chresLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had gistere door me waterpijp 40% extract genomen. Soms werkt salvia niet ofzo, nou dit zeker wel. Direct toen ik begon te smoken snapte ik niet meer of er nu wel of niet salvia in zat. Ik was zeker ervan dat ik nog normaal was, dus ik duwde mijn armen omhoog aan elkaar en lijnde de salvia naar mijn waterpijp opening. Alles ging steeds moeilijker en onbegrijpelijker ook al had ik net 1 hijs genomen.

man man man, ik zie de waterpijp uit mijn arm komen. De waterpijp zit ook aan de poot van een hek vast, en ik probeer zorgvuldig dit hek naar mijn mond te krijgen. Zoals gewoonlijk als je schizo bent hoor je opeens allemaal mensen buiten lachen.
Opeens had ik hem door, ik zat in de tussen wereld en omdat dit een machine is is dat best wel heel erg grappig. Iedere keer als ik mijn arm bewoog bewogen stukjes van mijn visie heel erg belabberd mee. Ik kon nog haast geen tandwielen zien.

Ik plaatste mijn been over een bank heen, en verwachtte dat heel het bestaan uit elkaar zou tollen. Whatever :stoned: ik kroop langzaam terug naar de overkant naar me huis. Maar ik zat al in mijn huis met mijn gedachten en visie. Gelukkig is dit een korte high, als ik zoiets uit lsd zou krijgen 8 uur lang ofzo, dan zou ik het echt verliezen.

Vorige keer wist ik niet of ie het deed. Me beste vriend en ik zaten alleen maar wat te lachen, ik snapte ook dat de flat 2d was, heel belangrijk. Dit was echt shit salvia. Maar na heel veel wiet en salvia begonnen we ook door het flat gebouw te spoken. Mijn beste vriend zat door alle muren heen verwoven in zijn visie. Ik zag hem als een machine in en uitelkaar draaiend.

Ik zat zoals gewoonlijk als een bezetene te lachen. Totdat ik merkte dat de vloer en mijn kaak eigenlijk aan elkaar gekoppeld zaten, en dat dit allemaal gemaakt was van lopende kaboutertjes. Toen ik dit besef eenmaal had begon ik zo hard te lachen dat er een hele rollade aan kabouters uit mijn mond reisde de oneindigheid van de vloer in. WOW. :xtc:
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Niet echt makkelijk te volgen, maar op zich wel interessant. Dat van die kaboutertjes kon ik me goed voorstellen. hoe zagen ze eruit. Rood met groen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."