Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshELP mIJN coKE IS GESMOLTEN !!!!!!!!!

hELP mIJN coKE IS GESMOLTEN !!!!!!!!!

13 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
W
WippiewausLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb het een tijdje in de kast laten liggen naast de cv ketel . het is nu een beetje plakkerig enzo gesmolten wat kan ik hier tegen doen dan Graag serieuse reacties.
W
WippiewausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wie weet wat ik kan doen om mijn coke weer goed te krijgen ? het is een beetje gsmolten ik denk zelf door de warmte ! HELP HELP !!!
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goeie coke begint niet te smelten bij 30°C hoor, oftewel heb je het in een oven gelegd? :tearsofjoy:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Doe het in de oven. Dan wordt het weer hard.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bedoel je dat hij vochtig is geworden? Gesmolten lijkt me erg vreemd...
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Van die temperatuur smelt coke niet..

Tenzij het geen coke is wat je hebt!!

Br33Z4H!
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#7
coke trekt vocht aan uit de lucht= hygroscopisch
maar van langs een cv ketel te liggen :rolleyes:
lijkt me niet dat het daar echt vochtig is???
:rock:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Maar wel warm? --> condensatie maybe ofzo, dat het een toefje vochtig is geworden.
c
celforLid
01-01-2024, 00:00
#9
Strooi hem gewoon open op een schaaltje en laten drogen..?
Als hij niet droogt moet je hem cleanen.
De smelttemperatuur van coke is 197 C°, :confused:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#10
acidboy zei:
Maar wel warm? --> condensatie maybe ofzo, dat het een toefje vochtig is geworden.
Klik om te vergroten...
kan zijn ja,... :)
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#11
als het niet meer te snuiven valt, los het dan gewoon op in een sapje of pintje en drink het lekker op. :beer: wel oppassen dat je niet teveel in een keer opdrink ivm met overdosering. 1 gram in een glas vloeistof schijnt best wel link te zijn. :( zou het dus in 10 porties verdelen. duurt iets langer dan snuiven maar met een lege maag ben je na 10 minuten goed high :P
doe dit zelf altijd met alle restanten uit sealtjes, bakjes, potjes en wat niet meer van de spiegel af te snorten valt. al die korrels bij elkaar in vloeistof leveren het equivalent van een puik lijntje op.

voedsel verspillen is doodzonde :tearsofjoy:
c
cidyniaLid
01-01-2024, 00:00
#12
flipkonijn zei:
Goeie coke begint niet te smelten bij 30°C hoor, oftewel heb je het in een oven gelegd? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
condens begint vanaf 20°
T
TrippiLid
01-01-2024, 00:00
#13
cidynia zei:
condens begint vanaf 20°
Klik om te vergroten...
We zijn 14 jaar verder. Ik denk dat dit probleem opgelost is inmiddels 😅
c
cidyniaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Trippi zei:
We zijn 14 jaar verder. Ik denk dat dit probleem opgelost is inmiddels 😅
Klik om te vergroten...
de vraag; is dit nog te fixen? 😂

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."