#1
ik heb het een tijdje in de kast laten liggen naast de cv ketel . het is nu een beetje plakkerig enzo gesmolten wat kan ik hier tegen doen dan Graag serieuse reacties.

kan zijn ja,...acidboy zei:Maar wel warm? --> condensatie maybe ofzo, dat het een toefje vochtig is geworden.
wel oppassen dat je niet teveel in een keer opdrink ivm met overdosering. 1 gram in een glas vloeistof schijnt best wel link te zijn. condens begint vanaf 20°Goeie coke begint niet te smelten bij 30°C hoor, oftewel heb je het in een oven gelegd?![]()
We zijn 14 jaar verder. Ik denk dat dit probleem opgelost is inmiddels 😅condens begint vanaf 20°
de vraag; is dit nog te fixen? 😂We zijn 14 jaar verder. Ik denk dat dit probleem opgelost is inmiddels 😅
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."