Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"el toro loco ( de gekke stier)"
"hallootjes mijn naam is luca en ik gebruik al 2 jaar dagelijks ganj (wiet voor de noobs), zo'n 3 blunts per avond. 1 van de redenen waarom ik wil minderen is dat me'n "high" zo'n half uur meer duurt!! dit vind ik zeeeeeer irritant, want het is een waste of weed. mijn vraag is, als ik 2 maand STOP met smoken zal mijn "high" dan weer wat langer duren, of blijft het onverandert??? als iemand hier een antwoord op heeft, please laat het me dan weten. thanks bij voorbaat"
"Oom Klaas zei: en dan ga je na die 2 maanden weer op het zelfde tempo door? Klik om te vergroten... nope, tzit zo ik sport op toch wel zeer hoog niveau. en de zomer was wat te heftig. dus stoppen om dan te minderen"
"DrippTone zei: Puur gaan roken wil ook nog wel eens helpen, of de wiet of hasj oraal consumeren werkt ook echt goed. Ik ben zo uren lang stoned van een pure joint. Klik om te vergroten... heb ik ook geprobeert, maar bleef een half uurtje"
"cropp zei: ten eerste, ganj, of zoals iedereen het tiept en schrijft, ganja, is jamaicaans, en wiet is nederlands, dus als jij niet uit jamaica komt ben jij de noob... maar je zult inderdaad langer en heftiger stoned worden, al denk ik dat je beter voor altijd kan stoppen, mocht je het volhouden... Klik om te vergroten... mijn grootouders komen uit jamaica.."
"Dubz zei: breaker zei: hallootjes mijn naam is luca en ik gebruik al 2 jaar dagelijks ganj (wiet voor de noobs) Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Hahaha.. eerst anderen noobs noemen omdat jij graag een tenenkrommend 'modewoordje' gebruikt om cannabis aan te duiden, ... vo de tweede ki, me grootouders zijn geboren in motherfuckin jamaica jugemental asshole. dat geeft me het recht je tenenkrommend woordje te gebruiken"
"Re: Mac... zei: Heb het zelf nooit ervaren, en ben met regelmaat van dagelijkse 4 á 5 jointjes op een dag in een keer gestopt. Hooguit 1 of 2 nachtjes niet goed kunnen slapen, maar dat noem ik geen afkickverschijnselen Klik om te vergroten... ik ben nu 3 weken gestopt, en raak nog altijd niet in slaap.. 3 glaasjes wijn helpt wel"
"... je liever thuis alleen blowt, in plaats van buitens huis met vrienden blowt.. (kweet nie ofdat deze reden al gepost is, te lui om al die pagina's af te lopen"
"endor zei: als je het bakje van de tv kwijt bent en blijkt dat je ermee naar de keuken bent gegaan voor te eten , en daar het bakje hebt vergeten Klik om te vergroten... wat?? nee dat gebeurde ook toen ik 10 jaar was en nog nooit iets van drugs alcohol enz. had aangeraakt. ze noemen dat verstooid zijn"
"Oom Klaas zei: breaker zei: ... je liever thuis alleen blowt, in plaats van buitens huis met vrienden blowt.. (kweet nie ofdat deze reden al gepost is, te lui om al die pagina's af te lopen Klik om te vergroten... Wat heeft dat met teveel blowen te maken. Sinds mijn eerste joint rook ik die liever alleen, ook als ik er 1 per maand rook. Gebruik trouwens de edit knop in het vervolg. Klik om te vergroten... mijn mening, ik werd gewoon heel asociaal door het blowen. nie meer met vrienden afspreken int algemeen enz."