Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"goeie middag mijn vraag gaat er naar uit dat je als belg nog altijd weed kan kopen ergens in nederland heb al zoveel gehoord van mijn vrienden dat dit wel of niet meer kan wel of zonder pasje en ik kan niet meer volgen bedankt voor de reacties"
"heeft er al iemand de nieuwe versie van sup coca uitgeprobeert zo ja wat zijn je ervaringen heb onlangs gelezen dat het nu terug aangepast is dat de buzz beter en langer zou zijn en dat de afkick niet zo heftig is of weet je er gewoon meer van vertel het me dan laat het me zeker weten aub dank u groetjes"
"moet zeggen dat ik toch ook wel jaloers ben 88% wauw levert die in belgie ook (grapje) dat is zeker niet slecht en de prijs nog evenmin het is een kwesti van smaak en gewoonte je vrienden zijn goedkope rommel gewoon en jij vind de hoge kwaliteit dan weer beter ik zou persoonlijk zelf voor de hoge kwaliteit gaan groetjes"
"hey hey mijn zoon is nu bijna 5 jaar en heb gedurende heel de zwangerschap geblowt wat op zich wel schadelijk is voor de baby maar als je zin hebt heb je zin enige nadeel wat ik heb ondervonden aan mijn zoon is dat hij concentratie moeilijkheden heeft en dat hij zwakke longen had bij de geboorte voor de rest was hij een kern gezond manneke dat vanaf de 1ste maand lekker doorsliep snacht goed eet en heel actief is dus ik denk als je niet overdrijft dan zal het wel lukke denk ik"
"mercury.31 zei: ja dat kan, neem wel je paspoort mee anders kom je der in maastricht niet in Klik om te vergroten... thx for de reactie"
"Winehouse zei: Hier hoef je bij de meeste shops nog geen pasje te hebben. Volgens mij is dat aan de grens al wel, stukje verder rijden dus. Klik om te vergroten... thx voor je berichtje"
"Greenlabs zei: PepTalk zei: En voor de belgen zouden er nog juridische maatregelen aan vast kunnen zitten. Klik om te vergroten... Is dat nu eigenlijk ook al, ik heb ooit vernomen van wel? geven coffeeshops hun klantenbestand door aan de Belgische overheid/politie/... of moeten ze je lidkaartje vinden? Ik ben namelijk lid van een coffeeshop (heb de lidkaart ook altijd op zak) en weet eigenlijk niet of het uberhaupt wel zo slim is (zeker als ik met de auto onderweg ben, ergens aanwezig ben waar een razzia zou plaatsvinden, ...) Klik om te vergroten... Denk niet dat ze het klantenbestand doorgeven aan justitie. Maar aangezien er vrij regelmatig invallen zijn bij cofeeshops, zullen ze de computers ook wel mogen inkijken. Willen ze dan ik zeg maar wat een Nederlander uitgeleverd zien, dan kunnen ze natuurlijk met een lijst 200 Belgische drugsgebruikers/invoerders wapperen. Bij een controle is het niet zo slim, als ze het pasje zien in je portemonnee ( of waar je het dan ook bij houd) dan zullen ze waarschijnlijk niet stoppen met zoeken.. Waarom heb je die bij dan? Het pasjes systeem is naar mijn weten nog nergens ingevoerd? Is het een klantenkaart? 100punten bij elke 5 gram, bij 10.000.000 punten kun je die inwisselen voor een weekje Jamaica ofzo ?[/quote] cool thx"
"langeman zei: In een ander topic geef je aan dat je niet goed weet om te gaan met blowen. Beter blow jij dus niet, maar als je het toch doet..... wil je het dan ajb niet in de buurt van je kindje doen?! Rook is ook voor een reeds geboren kind niet goed. Klik om te vergroten... heum raar hier dit antwoord maar ale tegenwoordig rook ik enkel als mijn zoon niet in de buurt is zelfs niet in huis dus dit is enkel 2 keer per jaar ofzo ik ben tuurlijk slim genoeg om dit niet de buurt van men zoon te doen"
"Greenlabs zei: PepTalk zei: En voor de belgen zouden er nog juridische maatregelen aan vast kunnen zitten. Klik om te vergroten... Is dat nu eigenlijk ook al, ik heb ooit vernomen van wel? geven coffeeshops hun klantenbestand door aan de Belgische overheid/politie/... of moeten ze je lidkaartje vinden? Ik ben namelijk lid van een coffeeshop (heb de lidkaart ook altijd op zak) en weet eigenlijk niet of het uberhaupt wel zo slim is (zeker als ik met de auto onderweg ben, ergens aanwezig ben waar een razzia zou plaatsvinden, ...) Klik om te vergroten... wist niet dat er nu ook al met lidkaarten wordt gewerkt meestal rij ik gewoon naar een willekeurige shop omdat ik niet zoveel en zovaak nodig heb bedankt voor de respons"
"PepTalk zei: Klopt. Je moet als het ware lid worden van die ene coffeeshop. Dit zodat de locals er vrijwel geen last van hebben ( afgezien van een ongelofelijke schending van privacy, want zoiets gaat gewoon op naam). Als belg kun je die gewoon aanvragen, en een week later krijg je hem dan thuis gestuurd of kun je hem ophalen oid. Zo kunnen ze ook makkelijk controleren dat je niet meer dan 5 gram per dag koopt. En voor de belgen zouden er nog juridische maatregelen aan vast kunnen zitten. Maar rustig.. Zo ver is het nog lang niet. Eer dat dit idee er door is zijn alle coffeeshops ( zeker in de grensgebieden) al lang gesloten vrees ik . Klik om te vergroten... ok thx"