Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBalzak ontstoken na gebruik speed.

Balzak ontstoken na gebruik speed.

17 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
p
poezieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb vroeger een tijdje speed gebruikt, en nu gebruik ik na een 7tal jaren terug, ik heb dinsdagavond 2lijntjes genomen, en werdt enorm geil, en ik en men vriendin hebben toen heel de nacht, laten we zeggen, "voorspel' gehad tot woensdagmiddag.Hebben die nacht nog een lijn bij genomen, en 's middags alweer 1.
Woensdagavond heb ik ook nog een lijn gepakt, en ben rond half 3 gaan slapen.
Ik ben in al die tijd geen 1x klaar gekomen, en verloor mijn erectie regelmatig, dus hebben eigenlijk de hele tijd getrokken :)
Donderdag ben ik gaan werken, en toen ik thuis kwam weer paar lijntjes genomen, en weer geil, toen heeft men vriendin me oraal bevredigd, en ben toen eindelijk klaar gekomen.
Vrijdagmorgen stond ik op, met een vreselijke pijn aan mijn balzak, hij stond op springen, heb vanalles opgezocht, maar niets komt helemaal overeen met de symthomen die ik heb...
Heb die vrijdag ook niets genomen, en rond 20.00was de pijn en de zwelling weg.
Zaterdagmiddag heb ik opnieuw genomen,even later kreeg ik ineens terug pijn en was de zwelling lichtjes terug. hebben de hele nacht bijgenomen wanneer het nodig was :wink: maar deze keer hebben we geen erotiek gehad om het zo te zeggen.
Zondagochtend was de zwelling weer enorm toegenomen.
Ik heb ook een redelijk last bij het urineren, als ik net geweest ben, moet ik onmiddelijk al terug.

Zou dit komen door de speed??

Leguaantje.

ps:ik stuur dit bericht via mijn vriendin haar naam.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klinkt pijnlijk. Als eerste zou ik denken dat 't komt doordat je dus tijdens een heel lang voorspel niet klaar bent gekomen en dan opeens wel. Dat komt wel vaker voor, maar als het zolang aanhoudt zou 'k maar eens even een bezoekje aan de huisarts brengen.. :)
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#3
welkom in de wereld van de blauwe ballen :mrgreen:

waarschijnlijk is het dit

http://www.sexwoordenboek.nl/blauwe_ballen.html

http://nl.wikipedia.org/wiki/Epididymitis
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Enesteene zei:
welkom in de wereld van de blauwe ballen :mrgreen:

waarschijnlijk is het dit

http://www.sexwoordenboek.nl/blauwe_ballen.html

http://nl.wikipedia.org/wiki/Epididymitis
Klik om te vergroten...

interessant om te weten! :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Schaam je vooral niet. :mrgreen: :smoke:
p
poezieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Enesteene zei:
welkom in de wereld van de blauwe ballen :mrgreen:

waarschijnlijk is het dit

http://www.sexwoordenboek.nl/blauwe_ballen.html

http://nl.wikipedia.org/wiki/Epididymitis
Klik om te vergroten...

Ik denk eerder dat het iets anders is omdat ik nu ook een blaasontsteking heb (merk ik nu pas heel duidelijk) en in men onderbuik voel ik men zaadleiders enorm hard zitten, en die doen ook vreselijk pijn...
En ik ben klaargekomen, al enkele dagen geleden,dan zou het nu toch wel al weg moeten zijn? Best toch maar eens de dokter bellen, lekker, even zeggen dat ik me meer dan een dag heb zitten rukken :sunglasses: :grin:
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#7
heb je ook blaren?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Komt me heel bekend voor dit verhaal. Mijn vriend heeft er ook bijna altijd last van als we speed hebben gebruikt in combinatie met de bijkomende geilheid en de daarop volgende urenlange (soms dagenlange) sekssessies. Hij stelt zijn orgasmes dan meestal ook tot het allerlaatste moment uit. Ik denk persoonlijk dat de pijn en zwelling ook om die reden komen. Inmiddels zijn wij namelijk al bij de huisarts geweest en hebben we zelfs een echo van zijn scrotum laten maken, maar daar is toen niks gevonden.
Als je nu denkt een blaasontsteking te hebben, zou ik wel direct even langs de huisarts gaan. Laat dan gelijk even alles controleren.
Succes en sterkte!
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Castratie is de enige optie.
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Eier zei:
Castratie is de enige optie.
Klik om te vergroten...

zekers!!!
:mrgreen:
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#11
boterkoek17 zei:
heb je ook blaren?
Klik om te vergroten...

:mrgreen:
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb exaxt hetzelfde meegemaakt, bij mij was het dus zo dat mijn linker bal omgedraaid zat en daardoor werd hij afgeklemd en kon er dus geen bloed doorheen wat ontzettend pijn deed. Ik heb hier toen 3 dagen mee rondgelopen totdat het te erg werd. Toen ben ik naar de huisarts geweest die heeft er een verdoving in gespoten en het spul weer recht gelegd..... Na ongeveer 2 dagen was ik weer 'de oude' :) Ik heb voor dit alles ook aan de X en de snelle gezeten maar k weet niet of dat ook de oorzaak was ?
p
poezieLid
01-01-2024, 00:00
#13
neeen had geen blaren,
ben nog enkele keren terug ,aar de dokter geweest, en nu moet ik opnieuw een echo enzo laten maken in het ziekenhuis, en dan weet ik wat het zou zijn...
Waarschijnlijk een ontsteking van de bijbal (hebben ze me vorige keer verteld) die veroorzaakt wordt door iets wat de infectie veroorzaakt(bv prostaat, blaasontsteking, of kan erfelijk zijn...)

Ik vermeld dit maar voor als er nog ooit iemand met dit pijnlijke zaakje zich afvraagt wat hij zou kunnen hebben :tongueout:

En bedankt allemaal voor jullie reacties en "zelf ervaarde pijnen" te delen :)
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#14
succes man,

hoop voor je dat ze niet het hele zakie er gelijk voor je afhalen.

:wave:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
I lol'd.
k
kekburLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb precies hetzelfde, alleen heb geen sex of iets gehad.

Had het met Oud en Nieuw genomen.

De ochtend daarna had ik echt een ontzettend kleine lul, waar geen beweging in te krijgen was. en me balzak zat heel strak als ware. Nu heb ik nog steeds last van t drugslulletje.

heb ook al 2 dagen niet geslapen. :confused:

vet zuur hoelang duurt zoiets en is er wat aan te doen?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Solidius zei:
I lol'd.
Klik om te vergroten...
o
osharekeisuLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re:

buzzy zei:
Ik heb exaxt hetzelfde meegemaakt, bij mij was het dus zo dat mijn linker bal omgedraaid zat en daardoor werd hij afgeklemd en kon er dus geen bloed doorheen wat ontzettend pijn deed. Ik heb hier toen 3 dagen mee rondgelopen totdat het te erg werd. Toen ben ik naar de huisarts geweest die heeft er een verdoving in gespoten en het spul weer recht gelegd..... Na ongeveer 2 dagen was ik weer 'de oude' :) Ik heb voor dit alles ook aan de X en de snelle gezeten maar k weet niet of dat ook de oorzaak was ?
Klik om te vergroten...
auw een spuit in je noten????

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."