Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik ben er ook over aan het schrijven... ketamine is een drug die je onderbewustzijn stimuleert, en het bewustzijn onderdrukt, vandaar dat je ineens 'ideeen' krijgt. Ik ben er dus over aan het schrijven en ben er pro actief mee bezig. Meer info kan je zeker (en wil je zeker) terugvinden op m'n eigen forum. Je geraakt er door naar www.bogy.be te surfen, dan klik je op die aap met een banaan in z'n mond, en dan zie je bogy's filosofie staan... in dat forum ben ik nu delen van mijn boek reeds aan het publiceren. Bogy vzw is een organisatie die ik opstart, in het kader van mijn filosofieën. Ik denk dat jullie zeker interesse zullen hebben om ook daar eens te gaan kijken."
"Ik rook echt elke dag weed... maar ik wordt er wel niet meer echt 'pokkestoned' van, en dat wil ik ook niet. Ik ben (helaas) een pijnpatient met artrose en Scheuermann in m'n rug, en dat op m'n 28ste... Het roken van een joint kalmeert mij en zorgt ervoor dat ik relaxter de dag door kan, voor mijn lichaam is dat van noodzakelijk belang. Als ik te gespannen sta krijg ik enorme pijn in mijn rug en kan ik me amper nog bewegen. Verder slik (en snuif) ik ook nog morfine (oxycontin) op voorschrift... zo'n 60 mg per dag. Als ik de hand kan leggen op een partij ketamine, neem ik deze er absoluut bij als vervanger voor morfine. Ik heb namelijk enorme afkickverschijnselen als ik minder morfine neem (bv op een minder pijnlijke dag). Ketamine zorgt ervoor dat ik geen afkickverschijnselen meer heb, waardoor ik mijn morfinegebruik toch nog een beetje op peil kan houden."
"carbobel is een product dat supergoed werkt... je meot niet heel dat potje leegslikken... gewoon 2 pillen per dag slikken (kauwen!) is meer dan voldoende om op 48 uur tijd het thc gehalte dusdanig te verlagen dat je negatief scoort op een plastest. Het is uiteraard wel van belang dat je véééééél drinkt, anders krijg je de stoffen niet op tijd uit je nieren weg... een anderhalve liter (water) per dag is zeker geen slecht idee als je jezelf wil reinigen. verder is carbobel een uitstekend middel om mensen te helpen die aan't OD'en zijn..."
"ah .... ik dacht dat ik verplicht was om swim te gebruiken.... want ik wil gerust zeggen dat ik het zelf gedaaan heb hooor .... ik heb toch zoveel medicatie op voorschrift, dat die paar illegale dingen er echt geen hol meer toe doen hoor.... :d"
"gNuxx zei: haha keurig . dxm lijkt me maar niks eigenlijk hoe was het verder? Klik om te vergroten... het was héél tof... heb me goed geamuseerd ... ik voelde me op een gegeven moment Luke Skywalker die met een x-wing aan't rondvliegen was door mijn huiskamer Ma ik moet wel zeggen dat het pas echt begon in te kicken toen ik een beetje Ket erbij had genomen... heb indertijd met Morning Glory zaadjes net hetzelfde gehad... ik voelde wel iets, maar kreeg pas echt zwaar effect met een klein beetje ket erbij, alsof mijn hersenen wachten op die keta. Ik ben verder een zééér ervaren keta gebruiker, dus ik weet zeker dat ik van de keta zelf niet genoeg had om ervan te flashen. een soort van 'activator' zeg maar"
"Varry zei: Hey stadgenoot! Interessant stukje tekst. Wanneer ik wat tijd heb, wil ik dit wel eens proberen. Hoewel ik er al veel slechte ervaringen over heb gehoord.. Of eens zoals jij de combo met ketamine proberen, hoef ik me niet propvol hoestbollen te steken! Klik om te vergroten... ik heb die hoestbollen per vijf ingenomen, elk half uur... zodat mijn lichaam de groeiende hoeveelheid kon opbouwen... de rush komt dan stiller op, maar het voelt tenminste niet als aan een plotse shock. ik denk dat dit ook beter is omdat je dan veel beter herinnert dat wat je op die drugs voelt/ervaart iets is dat gebeurt omdat je iets genomen hebt, en dat die 'erge' ervaringen vanzelf weer weggaan omdat die dingen ook weer uitwerken... beetje bewust blijven van hoe je in bepaalde situaties terecht komt... kan trouwens vaak een tripsitter besparen... ;d"
"MrEko zei: Ik ben het na het lezen van deze tekst eens Touxium Antitussivum gaan kopen bij de apotheker om de hoek, heb zo'n 3mg/kg genomen (de bolletjes gewoon doorgeknauwd, was niet zo vies, gewoon muntsmaak, alhoewel ik daar ook niet zo'n fan van ben). Ben er voornamelijk een aantal uur vaag van geweest, licht in m'n hoofd; had er meer van verwacht, of moet ik gewoon een hogere dosis nemen? Klik om te vergroten... idd, de bolletjes smaken nog niet ZOO vies... maar misschien kan je idd wel een hogere dosis gebruiken. Ik heb trouwens de indruk dat die gel in de bolletjes ook voor een beperkte afgifte zorge, vandaar dat je je enkel maar wat licht voelde, en ik pas echt vertrokken was toen er een snifje ket bij te pas kwam... uiteraard is dat niet de bedoeling als je enkel maar dxm wil gebruiken... ik ga het zeker nog eens doen, en dan neem ik me nog wat meer van die bolletjes probeer wel niet te veel ineens te nemen, zodat je op tijd terug kan naar de normale wereld (niemand wil een OD hebben of een bad trip omdat hij teveel ineens nam)"
"Elentherelién zei: Nog even 'n tipje, gebruik eens wat minder DXM en neem er wat wiet bij, wiet versterkt het effect, een plateau hoger zal je wss niet komen, maar de trip word er stukken leuker van. Daarbij neem je dan minder DXM in, en zoals we wel weten, is DXM best schadelijk, dus klein houden die dosis =] Klik om te vergroten... bij mij zal dat niet veel helpen denk ik ... ik rook momenteel al zo'n 2 gram per dag op ... (artrose remember) en echt diep stoned worden ken ik dus niet meer (hoeft ook niet-)"
"MrEko zei: Een hogere dosis gaf wel meer effect, doch geen "typische" hallucinogene effecten zoals bij paddo's of LSD, moeilijk te beschrijven, eigenlijk. Wat ook opviel was het verdovende effect op bepaalde zintuigen (als ik iets dronk, proefde ik het niet en voelde ik het amper dat ik het inslikte) en hoe licht ik me voelde (terwijl ik wel wat mag afvallen ). Klik om te vergroten... als je wil afvallen ... gewoon morfine op voorschrift ... (ik gebruik oxycontin voor mijn artrose) ... ik kan amper nog eten, ondanks dat ik soms verga van de honger ... ben al 8 kilo afgevallen, ONGEWENST ..."
"MrEko zei: bogy zei: als je wil afvallen ... gewoon morfine op voorschrift ... (ik gebruik oxycontin voor mijn artrose) ... ik kan amper nog eten, ondanks dat ik soms verga van de honger ... ben al 8 kilo afgevallen, ONGEWENST ... Klik om te vergroten... off topic, maar wat ge afvalt door niet te eten, zijn voornamelijk spieren; dan blijft ge nog met vet zitten, en dat is ook niet de bedoeling. Klik om te vergroten... da weet ik wel, maar vetten verdwijnen ook zenne... 'k heb wel amper nog vetten, en eerlijk gezegd ben ik dar niet zo blij mee. Ik voel echt dta ik weinig reserves heb, en daarom zou ik graag ketamine krijgen ipv morfine... da helpt mij véééél beter, en ik kan nog deftig eten. Heb daar ook geen afkickverschijnselen van enzo..."