Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik haal vaak 2 gram en hou ik iets minder dan een grammetje over op een zaterdag voor de rest snuif ik niet is echt 1 keer per week maar ik heb nou al een aantal keer gehad dat wat ik vorige week goed vond de week daarop een stuk minder is hoe kan dat? zit er een bepaalde houdbaarheid aan of manier van bewaren waardoor de kwaliteit het zelfde blijft want ik weet met speed moet je het in de koelkast bewaren. dus vroeg ik me af of coke ook op een bepaalde manier bewaard moest worden. krijg het altijd in een zakje heeft dat er ook mee te maken. alvast bedankt"
"Ik heb een vraagje een paar dagen terug zei een dealer tegen mij dat hij heel goed spul had 98% ofzo hij bracht het verhaaltje wel leuk maar ik geloof t niet helemaal en ik vind hem een beetje een apart figuurtje dus ik wil zowiezo zijn spul niet in me neus als ik niet zeker weet dat het echt coke is dat heb ik ook tegen hem gezegt en hij zei dat hij het wel wilt testen waar ik bij ben dus ik heb met hem afgesproken. maar nu wil ik ff van jullie weten als je cocaine verbrandt en het verdampt is het dan goeie kwaliteit of als het zwart wordt want dat zei hij tegen me als het verdampt is het goeie kwaliteit. alvast bedankt"
"ik haal samen met een paar vrienden elke week 5 gr bij een dealer bij ons uit de buurt aangezien het dan goedkoper is en vaak ook een iets betere kwaliteit. maar de laaste 2-3 weken heeft hij coke waar zowat geen smaak aan zit maar het effect wel heel chil van is. we zijn er allemaal tevreden over behalve over de smaak dus ik vroeg me af is er niet een manier om er smaak aan toe te voegen heb wel vaak coke gehad met een aceton luchtje er aan die smaakte meestal wel goed. nou is mijn vraag als ik aceton haal kan ik dan zelf een smaakje eraan toevoegen en als dat kan hoe moet ik dat dan doen"
"ik zal het proberen mischien is het wel wat. maar is niemand bekend met het aceton smaakje/geur?"
"Ik kan je niet helpen maa ik heb wel een vraag wat bedoel je met melting point 92 graden hoe heb je het gedaan en als t een apparaat was hoe ben je er aan gekomen. bvd"
"Hoe kan je iemand het best benaderen om te weten te komen of hij/zij snuift of niet zonder de persoon te beledigen of grof over te komen of onprettig gewoon. wat zijn jullie ideen er over"
"Ik bedoel naar iemand toelopen en vragen snuif jij is een beetje raar dat bedoel ik hoe kan je die persoon het best benaderen en het subtiel in het gesprek brengen"
"thx"
"Ik had 1 vaste persoon bij wie ik en me vrienden onze spullen haalde maar die is nu gestopt/ zit vast/ op vakantie weet ik niet maar hij is er niet meer nu haal ik bij een andere gast heb 3 keer bij hem gehaald die coke is opzich niet slecht maar smaakt een beetje naar rubber is dat een soort mix ofzo is iig geen lekkere smaak ik heb dat toen tegen hem gezegt en hij kwam later met coke dat een zeer sterke coke geur had en smaakte er ook naar maar dat effect was veeeel minder dan die naar rubber ruikt. hoe kan dat en als dat mix is welke mix is het want dan ga ik geen 50 euro p/g betalen als het zoveel gemixed is. heb hem ook benaderd en hij zegt je weet ook niet wat je wilt het is puur. wat zijn jullie ervaringen hiermee"
"Laats hadden ik en een paar vrienden een discussie over wat nou goeie coke is. 1: 1 zegt hoe witter de coke hoe beter de andere zegt hoe witter de coke hoe slechter. 2: 1 zegt hoe natter je neus word hoe beter de coke is de andere zegt dat het juist slecht is want je neus word nat door de mengsel die ze erin hebbe gezet 3: 1 zegt als coke brand is het puur de andere zegt dat het juist de mengsel is dat brand. Wat is het nou? wat hebben jullie het liefst en wat denken jullie er over. we waren met zn 3e toen we deze discussie voerde. ik ken een jonge die nog wat mengsel had ligge inisotol geloof ik hij zegt dat er veel mee word versneden dus ik heb daar een lijntje van genomen en het brande totaal niet. want ik ben degene die denkt dat goeie coke altijd wel een beetje branderig is in je neus maarja wat weet ik nou vandaar dat ik het hier vraag. Bvd"