#1
Hoe kan je iemand het best benaderen om te weten te komen of hij/zij snuift of niet zonder de persoon te beledigen of grof over te komen of onprettig gewoon. wat zijn jullie ideen er over

Wartaal zei:Meestal zijn ze toch wel te herkennen. Heb eigenlijk nog nooit gehad dat ik er naast zat als ik dacht dat het een freaker was.
DonnieDark0 zei:Wartaal zei:Meestal zijn ze toch wel te herkennen. Heb eigenlijk nog nooit gehad dat ik er naast zat als ik dacht dat het een freaker was.
Verslaafden zijn wel te herkennen, maar sporadische grbuikers dus echt niet. Ik niet iig![]()
youperdepoep zei:DonnieDark0 zei:Wartaal zei:Meestal zijn ze toch wel te herkennen. Heb eigenlijk nog nooit gehad dat ik er naast zat als ik dacht dat het een freaker was.
Verslaafden zijn wel te herkennen, maar sporadische grbuikers dus echt niet. Ik niet iig![]()
maar alsje gewoon met zo iemand aanpapt, en het gesprek een beetje richting drugs stuurt, kun je op een gegeven moment best vragen wat hij/zij ervan vind en/of zelf ook wel eens gebruikt heeft.
als hij/zij eea wel eens gedaan heeft, zal hij/zij het alleen maar mooi vinden waarschijnlijk om ervaringen te delen, omdat nog steeds het gros van de bevolking met een afkeurend vingertje wijst...
Dus zogauw de persoon in kwestie doorheeft dat hij/zij er met jou open over praten kan (dus als je aangeeft er voor open te staan of het zelf ook wel eens geprobeerd te hebben), dan zal het wel loslopen neem ik aan.
DonnieDark0 zei:youperdepoep zei:DonnieDark0 zei:Wartaal zei:Meestal zijn ze toch wel te herkennen. Heb eigenlijk nog nooit gehad dat ik er naast zat als ik dacht dat het een freaker was.
Verslaafden zijn wel te herkennen, maar sporadische grbuikers dus echt niet. Ik niet iig![]()
maar alsje gewoon met zo iemand aanpapt, en het gesprek een beetje richting drugs stuurt, kun je op een gegeven moment best vragen wat hij/zij ervan vind en/of zelf ook wel eens gebruikt heeft.
als hij/zij eea wel eens gedaan heeft, zal hij/zij het alleen maar mooi vinden waarschijnlijk om ervaringen te delen, omdat nog steeds het gros van de bevolking met een afkeurend vingertje wijst...
Dus zogauw de persoon in kwestie gedurende het gesprek dat ejmet hem voert doorheeft dat hij/zij er met jou open over praten kan (dus als je aangeeft er voor open te staan of het zelf ook wel eens geprobeerd te hebben), dan zal het wel loslopen neem ik aan.
Dan idd wel, maar niet door alleen te kijken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."