Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBenaderen

Benaderen

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
b
bobo1234Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoe kan je iemand het best benaderen om te weten te komen of hij/zij snuift of niet zonder de persoon te beledigen of grof over te komen of onprettig gewoon. wat zijn jullie ideen er over
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#2
gebruikt die persoon andere drugs?
wat is de aanleiding dat je die vraag aan hem wil stellen en kun je die aanleiding gebruiken om je vraag in te leiden?
b
bobo1234Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik bedoel naar iemand toelopen en vragen snuif jij is een beetje raar dat bedoel ik hoe kan je die persoon het best benaderen en het subtiel in het gesprek brengen
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Beter ga je gewoon midden op straat staan en zwaaien met een sealtje en zeggen, gratis gratis! Dan komen d'r waarschijnlijk wel snuivers op je af...

Maar on topic :P ,

't Ligt eraan aan wie je het vraag,
vraag je het aan compleet vreemde of bekende van je?
Als 't bekende zijn, 't gewoon op een rustig moment vragen,
als 't een compleet vreemde is gewoon niet doen :wave:
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#5
Meestal zijn ze toch wel te herkennen. Heb eigenlijk nog nooit gehad dat ik er naast zat als ik dacht dat het een freaker was.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Wartaal zei:
Meestal zijn ze toch wel te herkennen. Heb eigenlijk nog nooit gehad dat ik er naast zat als ik dacht dat het een freaker was.
Klik om te vergroten...

Verslaafden zijn wel te herkennen, maar sporadische grbuikers dus echt niet. Ik niet iig :)
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#7
DonnieDark0 zei:
Wartaal zei:
Meestal zijn ze toch wel te herkennen. Heb eigenlijk nog nooit gehad dat ik er naast zat als ik dacht dat het een freaker was.
Klik om te vergroten...

Verslaafden zijn wel te herkennen, maar sporadische grbuikers dus echt niet. Ik niet iig :)
Klik om te vergroten...

maar alsje gewoon met zo iemand aanpapt, en het gesprek een beetje richting drugs stuurt, kun je op een gegeven moment best vragen wat hij/zij ervan vind en/of zelf ook wel eens gebruikt heeft.

als hij/zij eea wel eens gedaan heeft, zal hij/zij het alleen maar mooi vinden waarschijnlijk om ervaringen te delen, omdat nog steeds het gros van de bevolking met een afkeurend vingertje wijst...
Dus zogauw de persoon in kwestie doorheeft dat hij/zij er met jou open over praten kan (dus als je aangeeft er voor open te staan of het zelf ook wel eens geprobeerd te hebben), dan zal het wel loslopen neem ik aan.
b
bobo1234Lid
01-01-2024, 00:00
#8
thx
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#9
youperdepoep zei:
DonnieDark0 zei:
Wartaal zei:
Meestal zijn ze toch wel te herkennen. Heb eigenlijk nog nooit gehad dat ik er naast zat als ik dacht dat het een freaker was.
Klik om te vergroten...

Verslaafden zijn wel te herkennen, maar sporadische grbuikers dus echt niet. Ik niet iig :)
Klik om te vergroten...

maar alsje gewoon met zo iemand aanpapt, en het gesprek een beetje richting drugs stuurt, kun je op een gegeven moment best vragen wat hij/zij ervan vind en/of zelf ook wel eens gebruikt heeft.

als hij/zij eea wel eens gedaan heeft, zal hij/zij het alleen maar mooi vinden waarschijnlijk om ervaringen te delen, omdat nog steeds het gros van de bevolking met een afkeurend vingertje wijst...
Dus zogauw de persoon in kwestie doorheeft dat hij/zij er met jou open over praten kan (dus als je aangeeft er voor open te staan of het zelf ook wel eens geprobeerd te hebben), dan zal het wel loslopen neem ik aan.
Klik om te vergroten...

Dan idd wel, maar niet door alleen te kijken.
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#10
DonnieDark0 zei:
youperdepoep zei:
DonnieDark0 zei:
Wartaal zei:
Meestal zijn ze toch wel te herkennen. Heb eigenlijk nog nooit gehad dat ik er naast zat als ik dacht dat het een freaker was.
Klik om te vergroten...

Verslaafden zijn wel te herkennen, maar sporadische grbuikers dus echt niet. Ik niet iig :)
Klik om te vergroten...

maar alsje gewoon met zo iemand aanpapt, en het gesprek een beetje richting drugs stuurt, kun je op een gegeven moment best vragen wat hij/zij ervan vind en/of zelf ook wel eens gebruikt heeft.

als hij/zij eea wel eens gedaan heeft, zal hij/zij het alleen maar mooi vinden waarschijnlijk om ervaringen te delen, omdat nog steeds het gros van de bevolking met een afkeurend vingertje wijst...
Dus zogauw de persoon in kwestie gedurende het gesprek dat ejmet hem voert doorheeft dat hij/zij er met jou open over praten kan (dus als je aangeeft er voor open te staan of het zelf ook wel eens geprobeerd te hebben), dan zal het wel loslopen neem ik aan.
Klik om te vergroten...

Dan idd wel, maar niet door alleen te kijken.
Klik om te vergroten...

oke, edit: zie rood

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."