Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspil is afgebrokkeld

pil is afgebrokkeld

2 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
b
bjo19Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo

Ik had 3 pillen in mijn hand en daar perongeluk wat bier over gemorst :tongueout: Dus deze begonnen helemaal af te brokkelen, heb dit onmiddelijk nog in een zakje gestoken in de hoop het nog iets te kunnen redden.

Dus nu heb ik een zakje vol met poeder.. Iemand een idee of ik dit nog gewoon kan innemen? (bommetje of in drinken doen)

Heb ook gehoord dat mensen het wel eens snuiven maar dat doe ik er liever niet mee :tongueout:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je kan ze als poeder in een capsule doen, tenminste dat zou ik doen als ik het nog zou nemen.
Denk dat het gewoon nog werkzaam is, maar misschien ook niet, of in kwaliteit gedaald. Mocht je caps hebben (anders bij de apotheek heb je er 100 voor 10euro dacht ik) en gewoon even proberen dan.
Dat zou ik doen, snuiven ervan is in mijn mening ongemakkelijker en kan je het net zo goed in een capsules doen. Als je een weegschaal hebt zou ik het even laten drogen dan wegen en door 3en doen. Hopelijk heb je er iets aan :)
Greets!
b
bjo19Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ok bedankt, denk dat het wel iets minder gaat zijn aangezien er ook een hoop aan mijn vingers bleef plakken :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."