Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Graag julie mening over het volgende. Ik kon nergens wat over prijzen vinden en nou kan ik aan 2c-1 komen,20 euro voor 100 mg en 150 voor 1 gram. Zijn dat een beetje redelijke prijzen? gr binnert"
"ah fijn,bestelling is geplaatst hahaha Zijn lsd was op en hij vroeg of ik in plaats daarvan 2c-i wou. Hier kon ik natuurlijk geen nee tegen zeggen gr binnert"
"nja ga het sample wel testen maar krijg het van een van mijn beste vrienden,hij levert ook lsd aan mij 3,50 per zegel 200 ug getest Ik denk wel dat ik hem vertrouw gr binnert"
"mag ook wel voor 150 euro gr binnert"
"Ik vind 2c-i op zichzelf al geniaal,vanavond was de eerste keer Net uurtje geleden begon hij in te slaan. Zou nog met mijn vrienden naar goa feest toegaan maar toch maar niet gedaan. Ik zij tegen mijn vrienden laat mij maar lekker trippen. Nou dat kun je hierop zeker hahaha spacende vormen met mdma gevoel mm heerlijk spul gr"
"hele warme fijne subtiele trip eigenlijk maar toch overweldigend. Ik heb 20 mg genomen. Veel dingen die ik denkt en zie kan ik niet de woorden voor vinden. Het laat zich heel makkelijk sturen,en(ik tenminste)voel mezelf of ik mezelf reinig en mijn gevoelens en woorden en daden overdenk in mij opneem,verwerk en het dan weer laat losgaan. ik ga mij daar even fijn mee bezighouden gr"
"ja oraal 20 mg en getest:P Vond snuiven niet zo handig,al denk ik niet dat je dit nog leest.Was even heerlijk aan het wegzinken in muziek en tijd vergeten gr"
"mm dat ga ik weer doen ja,heerlijk om je eentje te trippen zoms zelfs veel beter dan met anderen even update:ik zag net heerlijke visuals,prachtig zwart wit gekleurde hartjes met prachtige afrikaanse maskers en het gevoel is nja heerlijk dat is denk ik het gevoel net heerlijk spacend zelf reinigend gesprek met mezelf gevoerd"
"heej, ik had een vraagje. Graag wil ik mijn 2cb laten testen bij het testcentrum om te kijken wat erin zit. Helaas vragen ze van poeder 100 mg om te kunnen testen. Aangezien ik geen grootgebruiker ben heb ik voor eigen gebruik nooit meer dan 100 mg in mijn bezit. Ook de prijs is erg duur al moet je 100 mg inleveren . Kan ik mijn 2cb versnijden? en met wat kan ik het het beste versnijden? Dan kan ik gewoon de versneden 100 mg inleveren,stel dat ik 10 mg 2cb met 90 mg iets versnij en uit de testuitlag komt dan dat er 10 mg 2cb in zit en 90 mg iets in zit dan weet ik genoeg. Alvast bedankt,groetjes binnert"
"wow wat een hoeveelheden ik ging gister al snoeihard van 20 mg,niet aan denken het dubbele te nemen hahaha gr binnert"