Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed en adhd

speed en adhd

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
b
binnertLid
01-01-2024, 00:00
#1
heej ik had een vraagje,
als je speed gebruikt heb je last van gewenning,steeds meer nodig voor hetzelfde effect maar als je adhd hebt treed er dan geen gewenning op?
De meesten zullen ritalin gebruiken dus ik weet niet hoe het daar met de gewenning zit maar ik zelf gebruik recreatief dextroamfitamine maar mensen die zware adhd hebben gebruiken dat toch ook?(wel in veel kleinere hoeveelheden maar toch :wink: )
groetjes binnert
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#3
binnert zei:
als je speed gebruikt heb je last van gewenning,steeds meer nodig voor hetzelfde effect maar als je adhd hebt treed er dan geen gewenning op?
Klik om te vergroten...

Treed ook gewoon gewenning op wanneer men ADD / ADHD heeft.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
binnert zei:
maar ik zelf gebruik recreatief dextroamfitamine maar mensen die zware adhd hebben gebruiken dat toch ook?(wel in veel kleinere hoeveelheden maar toch :wink: )
groetjes binnert
Klik om te vergroten...

jij neemt wss 10-20 x teveel dus ben je een normale pep junk net zoals ik ouwe ...
een adhd patient neemt 10 mg ...
een patient zoekt geen rush maar rust.
je vertaald het verkeerd logisch ..vanuit je verslaafde optiek is alles scheef.

bonie
b
binnertLid
01-01-2024, 00:00
#5
lysergine25 zei:
binnert zei:
maar ik zelf gebruik recreatief dextroamfitamine maar mensen die zware adhd hebben gebruiken dat toch ook?(wel in veel kleinere hoeveelheden maar toch :wink: )
groetjes binnert
Klik om te vergroten...

jij neemt wss 10-20 x teveel dus ben je een normale pep junk net zoals ik ouwe ...
een adhd patient neemt 10 mg ...
een patient zoekt geen rush maar rust.
je vertaald het verkeerd logisch ..vanuit je verslaafde optiek is alles scheef.

bonie
Klik om te vergroten...

Ik zeg toch ook dat adhd patienten veel minder nemen :wink: en hoezo vanuit mijn verslaafde optiek? ik snap de reactie niet helemaal :rolleyes: ik gebruik recreatief dus ongeveer 1 keer per maand pep.
Mijn enige vraag is of er gewenning optreed dat wou ik alleen vragen
En dat een adhd patient rust zoekt met het middel weet ik wel:tongueout:
groetjes binnert
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
1 x per maand ?

das niet recreatief maar sporadisch

het woord gewenning is niet van toepassing
b
binnertLid
01-01-2024, 00:00
#7
ah oke,vereerde woordkeus :mrgreen: vandaar de verwarring
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ik zie de link ook niet tussen de dagelijkse medicatie en jou 1 x per maand genot.

als je iedere week pep neemt wordt je resistent

ook als je iedere dag neemt

:wave:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Hij wou gewoon iets weten, om zijn kennis aan te vullen?

Ja er treed ook gewenning op, meer als bij jou zelfs.

xx
b
binnertLid
01-01-2024, 00:00
#10
thanks voor de info
groetjes binnert

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."