Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Marla Singer zei: bier zei: Ik heb ook vaak last van een soort elektrische schokjes door men hoofd, me psychiater zegt dat het spanning is... Klik om te vergroten... Je zit aan de antidepressiva toch? Je psychiater zou eigenlijk moeten weten dat er dan ook iets met je serotoninehuishouding aan de hand zou kunnen zijn... Klik om te vergroten... Mm ik had die schokjes al voordat ik met de antidepressiva begon..."
"Marla Singer zei: Misschien omdat je serotonine niet helemaal op het juiste peil zat/zit? Klik om te vergroten... Zou kunnen, maar wat kan ik daar aan doen?"
"Marla Singer zei: Exceptional Insight zei: Marla Singer zei: misschien moet je eens overstappen op een ander voorgeschreven medicijn? Klik om te vergroten... Is dit niet het simpelweg verplaatsen van het probleem? Is het niet gewoon tijd om de puberteit vaarwel te zeggen? Klik om te vergroten... Lastig, ze is en blijft natuurlijk wel gewoon 15 he... :P Maar elektrische schokken hebben vaak met het serotonine peil te maken, misschien slikt ze nu wel gewoon niet de juiste pillen. Er zijn zoveel soorten antidepressiva, het gebeurt nogal eens dat men niet direct de juiste voorgeschreven krijgt. Klik om te vergroten... Maar ik had die schokjes al voordat ik aan de antidepressiva begon, dan kan het toch niet aan die medicijnen liggen?"
"wendy1980 zei: Dag mensen, Afgelopen vrijdag ben ik inderdaad bij de huisarts geweest. Ik heb mijn hele verhaal gedaan en ik heb er een half uur gezeten, verteld van mijn problemen, dat ik veel moeite heb met het afblijven van de drugs, dat ik kinderen heb en van mijn lichamelijke klachten. Omdat de huisarts zich zorgen maakte over het verdoofde gevoel in mijn achterhoofd en dat in combinatie met de schokken/flitsen in mijn hoofd vond hij het noodzaak dat ik zo snel mogelijk naar de neuroloog ging. Daar ben ik dus gisterochtend geweest , ben meteen in een scan geweest en de uitslag is zwaar kut want er zit een tumor in die nu zo groot is als een knikker en die knelt zenuwen af.......Donderdag wordt ik opgenomen en gaan ze proberen operatief te verwijderen en kijken of er uitzaaingen zijn. Al met al lekker kut en dit had ik niet verwacht. De tumor is trouwens geen gevolg van drugsgebruik, dit had iedereen kunnen overkomen. Afgelopen weekend thuis geweest (toen wist ik nog niet van de hersentumor) en vroeg naar bed gegaan, had vorige week alle pilletjes die ik nog had en GHB weggegooid. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet eens behoefte aan heb gehad maar toen ik gisteren dit allemaal hoorde had ik in eerste instantie vreselijk veel zin om helemaal van de kaart te zijn maar al snel bedacht ik dat dat geen enkele zin heeft, ik wil beter worden en leven, ik wil mijn kids nog groot zien worden. De tumor is kwaadaardig een daarom word ik donderdag al geholpen, ik hoop dat ze dat ding er gewoon uit snijden en dat het dan verholpen is maardat is allemaal afwachten...Ik kon van de huisarts trouwens anti-depressiva krijgen maar wil het op eigen kracht doen. Ik heb nu kracht genoeg (denk ik...) want wil gewoon niet ziek zijn/worden! Ik wil jullie nogmaals bedanken voor al jullie reacties, ookal waren sommige niet zo fijn om te lezen ik werd wel even met beide benen op de grond gezet en juist dat had ik misschien wel nodig. Ik ben doordat ik op dit forum ben gekomen wel gaan inzien dat ik een probleem heb en ben daarom naar de huisarts gegaan. Als ik jullie reacties niet had gehad was ik waarschijnlijk echt niet gegaan en misschien was ik dan pas een jaar later geweest en wie weet hoe groot die tumor dan was geweest. Ik wil niet zielig doen, ik ben positief (tja...hoe dat nog kan...haha) en ga ervan uit dat er geen uitzaaiingen zijn en dat dat ding eruit gesneden wordt en dan zien we wel weer verder. Het gaat jullie goed. Liefs, Wendy Klik om te vergroten... Heel veel sterkte toegewenst. Ik hoop voor jou en voor je kinderen dat alles goed komt. Ik zal voor je bidden."
"Zolang je maar geen doornappel neemt vind God alles best.."
"Rabbithole zei: bier zei: Zolang je maar geen doornappel neemt vind God alles best.. Klik om te vergroten... Neem lekker veel zaadjes en men ziet God in hoogsteigen persoon. Klik om te vergroten... Of de duivel"
"Alle serotonine opgebruikt dit dat. Gaat wel weer over..."
"Van die kleine had ik zo goed als niets gemerkt, van die grote daarentegen wel. Maar ik had daarna eigenlijk gewoon een theezeefje gebruikt want die theezakjes gingen de hele tijd kapot, kan dat niet dan?"
"Wat voor effect kan ik trouwens verwachten met deze hoeveelheid?"
"Ik heb ook vaak last van een soort elektrische schokjes door men hoofd, me psychiater zegt dat het spanning is..."