Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDissociatieven & stof

Dissociatieven & stof

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MrEkoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Stof (ik bedoel wel degelijk de vuildeeltjes, geen eufemisme voor drugs) en kleine haartjes die zich overal opstapelen (op de grond, op mijn bureau, etc.) vallen plots veel harder op als ik aan het spacen ben op ketamine (en vroeger op DXM).
Hebben anderen dezelfde ervaring, of is dit uniek aan mijn dissociatieve ervaringen?
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#2
het is niet zozeer omdat het dissociatief is. dissociatief betekend juist dat je steeds meer word afgezonderd van de werkelijkheid, wat op den duur leid tot lichaam-geest scheidingen in hoge hoeveelheiden. daardoor valt alles juist minder op.
in lage hoeveelheiden wordt je beeld wat scherper, dat verklaart waarom jij beter stof waarneemt.
tevens kan het zijn dat je een hppd achtig beeld krijgt (beetje ruisachtig) waardoor alles ook scherper kan lijken.
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik kan altijd maar op 1 heel klein deeltje van mn beeld aandacht richten, waardoor ik hetzelfde meemaak. Alsof er niets buiten het middelste puntje van je visie bestaat :)
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#4
alles word heel onduidelijk waardoor alleen dat ene deel nog iets duidelijker is waardoor het opvalt :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."